Využití CSR aktivit firem v marketingové strategii deskové hry pro nevidomé

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití CSR aktivit firem v marketingové strategii deskové hry pro nevidomé

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šviráková, Eva
dc.contributor.author Suchánková, Klára
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:18Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:18Z
dc.date.issued 2022-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/50874
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá tématem společenské odpovědnosti firem a jejím možným využitím v marketingové strategii deskové hry pro nevidomé. Teoretická část obsahuje souhrn základních pojmů z oblasti společenské odpovědnosti, marketingové komunikační strategie a fundraisingu. Praktická část dává možnost nahlédnout na trh s deskovými hrami, respektive deskovými hrami pro nevidomé. Rovněž analyzuje samotnou deskovou hru a její postavení na trhu. Velká část praktické části je též věnována kvalitativnímu výzkumu, díky kterému se lze dozvědět, jak fungují společnosti v otázkách rozhodování o svých společensky odpovědných aktivitách. Z analýz, výzkumu a získaných informací je následně v projektové části navržena marketingová strategie pro deskovou hru, která je založena na nabídce spolupráce pro společensky odpovědné firmy.
dc.format 97 s. (162 142)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject společenská odpovědnost firem cs
dc.subject CSR cs
dc.subject desková hra cs
dc.subject desková hra pro nevidomé cs
dc.subject fundraising cs
dc.subject marketingová strategie cs
dc.subject corporate social responsibility en
dc.subject CSR en
dc.subject board game en
dc.subject board game for blind people en
dc.subject fundraising en
dc.subject marketing strategy en
dc.title Využití CSR aktivit firem v marketingové strategii deskové hry pro nevidomé
dc.title.alternative Use of CSR Activities of Companies in the Marketing Strategy of a Board Game for the Blind People
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Štrauss, Dušan
dc.date.accepted 2022-05-24
dc.description.abstract-translated The diploma thesis deals with the topic of corporate social responsibility and its possible use in the marketing strategy of a board game for blind people. The theoretical part contains a summary of basic terms from the areas of social responsibility, marketing communication strategy and fundraising. The practical part introduces the market with board games, especially the market with board games for the blind. It also analyzes the board game itself and its position on the market. A large part of the practical section is also devoted to qualitative research, thanks to which it is possible to learn how companies work in matters of decision-making about their socially responsible activities. From the analyzes, research and all the obtained information, a marketing strategy for the board game is proposed in the project part. The strategy is based on the offer of cooperation for a socially responsible company.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 62541
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2022-04-15


Files in this item

Files Size Format View Description
suchánková_2022_dp.pdf 9.808Mb PDF View/Open None
suchánková_2022_op.pdf 297.9Kb PDF View/Open None
suchánková_2022_vp.doc 109Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account