Komunikační plán k zahájení strategických aktivit v kulturních organizacích
Show full item record
No preview available
Title:
|
Komunikační plán k zahájení strategických aktivit v kulturních organizacích |
Author: |
Večerková, Kateřina
|
Advisor: |
Juříková, Martina
|
Abstract:
|
Účelem diplomové práce je vytvoření komunikačního plánu, který by motivoval kulturní organizace kzahájení strategických aktivit. Teoretická část práce poskytuje základní východiska týkající se kulturních organizací, nových přístupů, které se v této sféře objevují a k jejich strategickému řízení. Praktická část mapuje stav českých kulturních organizací a vyhodnocuje a interpretuje kvalitativní šetření, které bylo realizováno formou osobních rozhovorů. V projektové části je na základě informací zjištěných ve výzkumu sestaven komunikační plán pod záštitou nově vznikajícího studia Shifters. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/50858
|
Date:
|
2022-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
62518
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account