Digitální komunikace vybraného vinařství

DSpace Repository

Language: English čeština 

Digitální komunikace vybraného vinařství

Show full item record

No preview available
Title: Digitální komunikace vybraného vinařství
Author: Prchalová, Klára
Advisor: Šula, Tomáš
Abstract: Diplomová práce se zabývá digitální marketingovou komunikací se zaměřením na konkrétní vinařství. Teoretická část práce se zaměřuje na vymezení důležitých pojmů týkajících se digitální marketingové komunikace, obsahového marketingu a segmentu vinařství v oblasti marketingu. Praktická část se v úvodu věnuje informacím o vybraném vinařství a jeho aktuální digitální komunikaci a následně pomocí kvantitativního a kvalitativního šetření zkoumá pohled na digitální komunikaci podniků obecně i podniků vinařských. Na základě získaných poznatků je v projektové části vytvořen návrh komunikace vinařství na digitálních platformách.
URI: http://hdl.handle.net/10563/50645
Date: 2022-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 62538


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
prchalová_2022_dp.pdf 2.598Mb PDF View/Open None
prchalová_2022_op.doc 116Kb Unknown View/Open None
prchalová_2022_vp.doc 96Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account