Vliv event marketingových aktivit na pozici značky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv event marketingových aktivit na pozici značky

Show full item record

No preview available
Title: Vliv event marketingových aktivit na pozici značky
Author: Hladíková, Lucie
Advisor: Soukalová, Radomila
Abstract: Bakalářská práce se zaměřuje na téma event marketingu jako efektivního nástroje pro tvorbu image značky. Práce je rozdělena na dvě samostatné části, teoretickou a praktickou. Teoretická část práce se věnuje definici pojmů event marketingu a event. Dále se práce zabývá aktuálními trendy a budoucností event marketingu. V neposlední řade se věnuje image značky. V praktické části je analyzována značka Happy Nature a její event marketingové aktivity. Praktická část zahrnuje kvaitativní výzkum v podobě online dotazníků s cílovou skupinou značky Happy Nature a jeho vyhodnocení. V závěru práce jsou uvedena doporučení na základě výsledků výzkumu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/50591
Date: 2022-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: D 62809


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
hladíková_2022_dp.pdf 1.713Mb PDF View/Open None
hladíková_2022_op.doc 108Kb Unknown View/Open None
hladíková_2022_vp.doc 103Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account