Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bejtkovský, Jiří
dc.contributor.author Pivoňková, Tereza
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:22:58Z
dc.date.available 2022-07-15T09:22:58Z
dc.date.issued 2022-02-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/50450
dc.description.abstract Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingové komunikace vybrané společnosti, za jejíž hlavní činnost je považována výroba a montáž plastových, hliníkových a dřevěných oken a dveří. Cílem práce bylo analyzovat její současnou úroveň marketingové komunikace a následně navrhnout vhodná doporučení ke zlepšení jejího současného stavu. K analýze bylo využito řady situačních marketingových analýz, včetně analýzy vnitřního prostředí společnosti a analýzy komunikačního mixu. V závěru práce byla navržena doporučení, pomocí nichž je vybrané společnosti umožněno zlepšit současnou úroveň marketingové komunikace a docílit tak posunu v rámci současné podnikatelské činnosti.
dc.format 85 s. (141 357 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject analýza makroprostředí cs
dc.subject analýza mikroprostředí cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject Marketing mix en
dc.subject Marketing Communication en
dc.subject Communication Mix en
dc.subject Macroenvironment Analysis en
dc.subject Microenvironment Analysis en
dc.subject SWOT Analysis en
dc.title Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti
dc.title.alternative An Analysis of Marketing Communication in a Selected Company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Chovancová, Miloslava
dc.date.accepted 2022-06-29
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis focuses on the analysis of the marketing communication of chosen company, whose main activity is the production and construction of plastic, aluminum and wooden windows and doors. The aim of this bachelor thesis was to analyze its current level of marketing communication and to suggest an appropriate solution for the improvement of its current state. A number of situational marketing analyzes were used to research the level of marketing communication, including an analysis of the company's internal environment and an analysis of the marketing mix. At the end of this bachelor thesis, several solutions improving the current level of marketing communication, were proposed. By applying these solutions, the company is able to achieve development in its business activities.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cs
dc.thesis.degree-discipline Business Economics and Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 61644
dc.date.submitted 2022-05-19


Files in this item

Files Size Format View Description
pivoňková_2022_dp.pdf 1.640Mb PDF View/Open None
pivoňková_2022_op.pdf 200.5Kb PDF View/Open None
pivoňková_2022_vp.docx 42.93Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account