Komunikační strategie rozšíření portfolia firmy XY

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační strategie rozšíření portfolia firmy XY

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Kafková, Lenka
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:22:53Z
dc.date.available 2022-07-15T09:22:53Z
dc.date.issued 2022-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/50336
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá tématem komunikační strategie v kontextu rozšiřování produktového portfolia společnosti. První část uvádí teoretická východiska a modely, které jsou podstatné pro tvorbu marketingové a komunikační strategie. Praktická část práce představuje prostřednictvím situační analýzy vybranou firmu a její specifika pro rozvoj portfolia. Navazující výzkum trhu mapuje zákaznické preference v procesu nákupního rozhodování. Poslední, projektová část práce aplikuje poznatky získané v předchozích částech a přináší návrh marketingového mixu a navazující komunikační strategie pro uvedení nového segmentu portfolia vybrané společnosti na trh.
dc.format 118 s. (180 329 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject reklama cs
dc.subject e-commerce cs
dc.subject rozšíření produktového portfolia cs
dc.subject marketing mix en
dc.subject communication mix en
dc.subject marketing communication en
dc.subject communication strategy en
dc.subject advertising en
dc.subject e-commerce en
dc.subject product portfolio extension en
dc.title Komunikační strategie rozšíření portfolia firmy XY
dc.title.alternative Communication Strategy for Expanding XY Company's Portfolio
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Šikl-Burešová, Eva
dc.date.accepted 2022-05-25
dc.description.abstract-translated The diploma thesis deals with communication strategy in the context of product portfolio extension. The first part presents theoretical background and models essential for creating marketing and communication strategy. Based on a situation analysis, the practical part of the thesis introduces a selected company and its specifics for portfolio development. Follow-up market research investigates customer preferences in the purchasing decision-making process. The final part of the thesis applies the knowledge gained in the previous sections and brings a marketing mix and subsequent communication strategy proposal for a product launch of a new portfolio segment of the selected company.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 62214
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2022-04-14


Files in this item

Files Size Format View Description
kafková_2022_dp.pdf 5.641Mb PDF View/Open None
kafková_2022_op.pdf 526.6Kb PDF View/Open None
kafková_2022_vp.doc 123Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account