[NEOBHÁJENO] Role lesních mateřských škol a lesních klubů v předškolním vzdělávání

DSpace Repository

Language: English čeština 

[NEOBHÁJENO] Role lesních mateřských škol a lesních klubů v předškolním vzdělávání

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jirásek, Ivo
dc.contributor.author Krejčí, Kristýna
dc.date.accessioned 2021-10-04T11:58:51Z
dc.date.available 2021-10-04T11:58:51Z
dc.date.issued 2020-10-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49922
dc.description.abstract Tato diplomová práce je zaměřena na lesní mateřské školy a lesní kluby v České republice. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zaměřena na historii, fungování, vzdělávání, vize a diferenciaci lesních mateřských škol a lesních klubů. Praktická část má kvalitativní výzkumný charakter. Prostřednictvím šesti rozhovorů a analýzy šesti školních vzdělávacích programů bylo mým záměrem zjistit, jaká je role lesních mateřských škol/lesních klubů v předškolním vzdělávání. Poté následuje stručný popis výsledků a vyhodnocení. V závěru hodnotím splnění cílů, a jakým způsobem mě toto téma ovlivnilo.
dc.format 87 s. (140 179 znaků).
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Lesní mateřská škola cs
dc.subject lesní klub cs
dc.subject alternativní vzdělávání cs
dc.subject kindergartens en
dc.subject forest clubs en
dc.subject alternative education en
dc.title [NEOBHÁJENO] Role lesních mateřských škol a lesních klubů v předškolním vzdělávání
dc.title.alternative [NEOBHÁJENO] The role of forest kindergartens and forest clubs in preschool education
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Lukášová, Hana
dc.date.accepted 2021-09-09
dc.description.abstract-translated This diploma thesis is focused on forest kindergartens and forest clubs in the Czech Republic. The work is divided into theoretical and practical part. The theoretical part is focused on the history, functioning, education, vision and differentiation between kindergartens and forest clubs. The practical part has a qualitative research character. My intention was to find out through six interviews and analysis of six school education programs what is the role of forest kindergartens / forest clubs in pre-school education. This is followed by a brief description of the results and evaluation. In the end, I evaluate the fulfillment of the goals and how this topic affected me.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.description.result neobhájeno
dc.thesis.degree-discipline Pedagogika předškolního věku cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in Pedagogy en
dc.identifier.stag 57125
utb.result.grade F
dc.date.submitted 2021-04-23


Files in this item

Files Size Format View Description
krejčí_2021_dp.pdf 2.462Mb PDF View/Open None
krejčí_2021_op.docx 18.34Kb Unknown View/Open None
krejčí_2021_vp.docx 21.05Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account