Existuje "spotřební" reklama na automobil?

DSpace Repository

Language: English čeština 

Existuje "spotřební" reklama na automobil?

Show simple item record

dc.contributor.advisor Nemeškal, Libor
dc.contributor.author Drdla, Daniel
dc.date.accessioned 2021-10-04T11:58:47Z
dc.date.available 2021-10-04T11:58:47Z
dc.date.issued 2020-12-02
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49832
dc.description.abstract Bakalářská práce vychází z výzkumné otázky, zda je možné přistoupit k tvorbě audiovizuálních reklam na automobily obdobně jako k reklamám na spotřební zboží. V rámci teoretické části definuje kategorii "spotřebních" reklam a ukazuje metody a principy, které využívají. Za pomocí komparační analýzy budou porovnány tradiční reklamy na běžné spotřební zboží s reklamami na auta. Na základě získaných poznatků bude vytvořen přestřih čistě narativního reklamního filmu.
dc.format 50 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject spotřební reklama cs
dc.subject automobil cs
dc.subject střih cs
dc.subject dramaturgie cs
dc.subject zákazník cs
dc.subject prodej cs
dc.subject consumer advertising en
dc.subject automobile en
dc.subject editing en
dc.subject dramaturgy en
dc.subject customer en
dc.subject sale en
dc.title Existuje "spotřební" reklama na automobil?
dc.title.alternative 1. Theoretical part: Does "Consumer" Advertisement of Cars Exist? - doc. MgA. Libor Nemeškal, Ph.D. 2. Practical part: Audiovisual Work or Thematical Set of Audiovisual Works. Lenght at Least 12 Minutes or Project Part of Theoretical Bachelor Thesis - doc. MgA. Libor Nemeškal, Ph.D
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Polenský, Tomáš
dc.date.accepted 2021-08-27
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis is based on the research question of it is possible to approach the creation of audiovisual advertisements for cars similarly to advertisements for consumer goods. In the theoretical part, it defines the category of "consumer" ads and shows the methods and principles they use. With the help of comparative analysis, traditional advertisements for common consumer goods will be compared with advertisements for cars. Based on the acquired knowledge, it will be created recut of purely narrative advertising film.
dc.description.department Ateliér Audiovize
dc.thesis.degree-discipline Audiovizuální tvorba - Střihová skladba cs
dc.thesis.degree-discipline Audiovisual Arts - Film Editing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name BcA.
dc.thesis.degree-program Teorie a praxe audiovizuální tvorby cs
dc.thesis.degree-program Theory and Practice of Audiovisual Arts en
dc.identifier.stag 57100
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2021-08-02


Files in this item

Files Size Format View Description
drdla_2021_dp.pdf 3.365Mb PDF View/Open None
drdla_2021_op.pdf 204.6Kb PDF View/Open None
drdla_2021_vp.pdf 213.9Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account