[NEOBHÁJENO] Pobyt dětí ve venkovním prostředí: porovnání veřejných a lesních mateřských škol

DSpace Repository

Language: English čeština 

[NEOBHÁJENO] Pobyt dětí ve venkovním prostředí: porovnání veřejných a lesních mateřských škol

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jirásek, Ivo
dc.contributor.author Blažeková, Kateřina
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:58:20Z
dc.date.available 2021-07-26T10:58:20Z
dc.date.issued 2020-10-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49630
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá porovnáním pobytu dětí ve venkovním prostředí mezi lesními a veřejnými mateřskými školami. Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou (výzkumnou). Teoretická část popisuje legislativní ustanovení obou typů škol, porovnává denní harmonogramy lesních i veřejných mateřských škol a definuje pojem "pobyt venku". Praktická část popisuje výzkumný vzorek, analyzuje a porovnává data z výzkumu a interpretuje výsledky. Závěrem práce je diskuse o možných lepších postupech do budoucna a doporučení pro praxi.
dc.format 53 s. (63 757 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject veřejná mateřská škola cs
dc.subject lesní mateřská škola cs
dc.subject pobyt ve venkovním prostředí cs
dc.subject kindergarten en
dc.subject forest kindergarten en
dc.subject outdoor learning en
dc.title [NEOBHÁJENO] Pobyt dětí ve venkovním prostředí: porovnání veřejných a lesních mateřských škol
dc.title.alternative [NEOBHÁJENO] Preschool Education in an Outside Environment: Comparison of Public and Forest Kindergartens
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Pacholík, Viktor
dc.date.accepted 2021-06-07
dc.description.abstract-translated This bachelor's thesis deals with the comparison of children's outdoor learning in forest and public kindergartens. The thesis is divided into two periods - theoretical and practical (exploratory). The theoretical period describes the legislative basis of both types of kindergartens, compares the school schedules of forest and public kindergartens and defines the term "outdoor learning". The practical period describes an exploratory sample, analyses and compares research data and interprets the results. Finally, the thesis debates better methods for the future and recommendations for practice.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.description.result neobhájeno
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 57155
utb.result.grade F
dc.date.submitted 2021-04-30


Files in this item

Files Size Format View Description
blažeková_2021_dp.pdf 1.973Mb PDF View/Open None
blažeková_2021_op.docx 20.48Kb Unknown View/Open None
blažeková_2021_vp.docx 20.43Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account