dc.contributor.advisor |
Horňák, Pavel
|
|
dc.contributor.author |
Kalkus Kameníčková, Libuše
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:58:12Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:58:12Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/49414
|
|
dc.description.abstract |
Práce se zabývá tématem etických aspektů využití product placementu (dále jen PP) v české televizní audiovizuální tvorbě. Hlavním cílem práce navržení doporučení, jak vhodným způsobem implementovat / používat product placement v audiovizuální tvorbě v souladu s etickými aspekty. V práci je také analyzováno použití product placementu ve veřejnoprávní televizní audiovizuální tvorbě a jaký vliv má na vnímání a nákupní chování recipientů. V teoretické části je definován obecný pojem marketingové komunikace, marketingového mixu a jeho vazby k product placementu. Navazuje popis a vymezení psychologie reklamy, pojmů etika, etický kodex a vztahu mezi etickými a právními aspekty reklamy a product placementu. Praktická část obsahuje analýzu vybrané audiovizuální tvorby, dotazníkového šetření a focus group, jejichž výsledky jsou v tomto bloku taktéž vyhodnoceny. Na závěr je zpracováno doporučení pro využití product placementu tak, aby byl vnímán po etické stránce kladně a korektně. |
|
dc.format |
90s. (122 902 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
product placement
|
cs |
dc.subject |
audiovizuální dílo
|
cs |
dc.subject |
etika
|
cs |
dc.subject |
etické aspekty
|
cs |
dc.subject |
seriál
|
cs |
dc.subject |
psychologie reklamy
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
regulace
|
cs |
dc.subject |
právo
|
cs |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
product placement
|
en |
dc.subject |
audiovisual work
|
en |
dc.subject |
ethics
|
en |
dc.subject |
ethical aspects
|
en |
dc.subject |
series
|
en |
dc.subject |
advertising psychology
|
en |
dc.subject |
advertisement
|
en |
dc.subject |
regulation
|
en |
dc.subject |
law
|
en |
dc.title |
Etické aspekty product placementu v audiovizuální tvorbě |
|
dc.title.alternative |
Ethical Aspects of Product Placement in Audiovisual Production |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Nemeškalová, Markéta |
|
dc.date.accepted |
2020-09-01 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis concerns the ethical aspects of using product placement (PP) in Czech audiovisual television production. The target job assignment is to establish the recommendations on how to implement/use most suitably the product placement in the audiovisual field in accordance with the ethic aspects.There is also analyzed the use of product placement in public television audiovisual field and what influence it has on perception and shopping behaviour of the recipients. The theoretical part defines the general terms of marketing communication, marketing mix and its links to product placement. This is followed by a description and definition of advertising psychology, the concept of ethics, code of ethics and relationship between the ethical and legal aspects of advertising and product placement. The practical part contains an analysis of selected audiovisual production, a questionnaire survey and focus group, the results of which are also analysed and evaluated in this section. The conclusion provides recommendations for using product placement so that it is perceived favourably and correctly in ethical terms. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
56721
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2020-08-10 |
|