Vliv mikroinfluencera Damjana Siriškiho na image značky Nugget Clothing

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv mikroinfluencera Damjana Siriškiho na image značky Nugget Clothing

Show simple item record

dc.contributor.advisor Banyar, Milan
dc.contributor.author Bartko, Tomáš
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:58:10Z
dc.date.available 2021-07-26T10:58:10Z
dc.date.issued 2020-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49378
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřena na spolupráci mezi mikroinfluencerem a značkou oblečení. Cílem práce je zjistit, jak je tato spolupráce vnímaná mezi spotřebiteli, zda je tato spolupráce přínosná a má smysl a zda byly naplněny cíle této spolupráce. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část shrnuje základní teoretické poznatky týkající se problematiky influencer marketingu, Instagramu a budování značky. Praktická část je zpracována na základě teoretické rešerše. Zvolený problém je řešen pomocí dvou metod. A to pomocí polostrukturovaných rozhovorů s mikroinfluencerem a zástupcem značky. Dále pomocí dotazníkového šetření, který se zaměřuje na názory respondentů a jejich vnímání spolupráce mikroinfluencera Damjana Siriškiho a značky Nugget.
dc.format 51
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject mikroinfluencer cs
dc.subject influencer marketing cs
dc.subject image značky cs
dc.subject Instagram cs
dc.subject Nugget cs
dc.subject microinfluencer en
dc.subject influencer marketing en
dc.subject brand image en
dc.subject Instagram en
dc.subject Nugget en
dc.title Vliv mikroinfluencera Damjana Siriškiho na image značky Nugget Clothing
dc.title.alternative The Impact of Microinfluencer Damjan Siriski on Nugget Clothing's Image
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Rožek, Michal
dc.date.accepted 2020-09-01
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis is focused on cooperation between an microinfluencer and a clothing brand. The aim is to find out how the cooperation is perceiving among consumers and if the cooperation is contributive and meaningful to continue. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part summarizes basic theoretical knowledge on influencer marketing and brand building. The practical part is based on the theoretical research. The problem is solved using half moderated interviews with microinfluencer and CEO of the clothing brand. There's also used questionnaire survey and is focused on the respondent's opinions and how they view the cooperation between microinfluencer Damjan Siriški and clothing brand Nugget.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 56674
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2020-08-10


Files in this item

Files Size Format View Description
bartko_2020_dp.pdf 1.655Mb PDF View/Open None
bartko_2020_op.doc 151Kb Unknown View/Open None
bartko_2020_vp.pdf 473.2Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account