Tvorba 3D postavy pro animovaný film

DSpace Repository

Language: English čeština 

Tvorba 3D postavy pro animovaný film

Show simple item record

dc.contributor.advisor Gregor, Lukáš
dc.contributor.author Gomola, Lukáš
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:58:09Z
dc.date.available 2021-07-26T10:58:09Z
dc.date.issued 2019-12-02
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49363
dc.description.abstract Práce shrnuje obecné informace o tvorbě animovatelné 3D postavy. Zaobírá se různými typy modelování, texturování, rigování postavy a její následné propojení s vnějšími ovladači. Práce mimo jiné popisuje i generování vlasů za pomoci funkce Xgen či využití funkce Blendshape pro práci s mimikou. Při popisu většiny nástrojů a postupů vycházím převážně z vlastních zkušeností. Praktická část se následně věnuje tvorbě krátkometrážního CGI animovaného filmu s názvem Co nás spojuje.
dc.format 41s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject modelování cs
dc.subject topologie cs
dc.subject texturování cs
dc.subject rigování cs
dc.subject 3D animace cs
dc.subject CGI cs
dc.subject Blendshape cs
dc.subject Xgen cs
dc.subject techniky modelování cs
dc.subject kosterní systém cs
dc.subject modeling en
dc.subject topology en
dc.subject texturing en
dc.subject rigging en
dc.subject 3D animation en
dc.subject CGI en
dc.subject Blendshape en
dc.subject Xgen en
dc.subject modeling techniques en
dc.subject skeletal system en
dc.title Tvorba 3D postavy pro animovaný film
dc.title.alternative 1. theoretical part: Creating 3D characters for animated films 2. practical part: What connects us - animated 3D CGI movie
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Chytková, Eliška
dc.date.accepted 2020-09-08
dc.description.abstract-translated The work summarizes general information about the creating of an animable 3D character. It deals with various types of modeling, texturing, character rigging and its subsequent connection with external controls. Among other things, the work describes hair generation using the Xgen function or the use of the Blendshape function for working with facial expressions. I describe most of the tools and procedures mainly from my own experience. The practical part is then devoted to the creating of a short CGI animated film called What Connects Us.
dc.description.department Ateliér Animovaná tvorba
dc.thesis.degree-discipline Animovaná tvorba cs
dc.thesis.degree-discipline Animation en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name BcA.
dc.thesis.degree-program Teorie a praxe audiovizuální tvorby cs
dc.identifier.stag 56611
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2020-08-10


Files in this item

Files Size Format View Description
gomola_2020_dp.pdf 7.791Mb PDF View/Open None
gomola_2020_op.pdf 116.1Kb PDF View/Open None
gomola_2020_vp.pdf 115.8Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account