Content marketing knihkupectví Martinus

DSpace Repository

Language: English čeština 

Content marketing knihkupectví Martinus

Show simple item record

dc.contributor.advisor Rygl, Tomáš
dc.contributor.author Valuchová, Nikola
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:58:09Z
dc.date.available 2021-07-26T10:58:09Z
dc.date.issued 2020-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49356
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá využitím content marketingu knihkupectvími na českém knižním trhu. Zaměřuje se na knihkupectví Martinus společně s konkurenčními knihkupectvími a jejich sdílený obsah v online prostředí. Práce stanovuje význam content marketingu v rámci celkové marketingové komunikace knihkupectví a jeho vliv na vnímání knihkupectví potencionálními zákazníky pomocí výsledků získaných v dotazníkovém šetření a komparativní konkurenční analýze.
dc.format 67 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject obsah cs
dc.subject obsahový marketing cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject web cs
dc.subject blog cs
dc.subject online komunikace cs
dc.subject knižní trh cs
dc.subject knihkupectví cs
dc.subject Martinus cs
dc.subject content en
dc.subject content marketing en
dc.subject social networks en
dc.subject web en
dc.subject blog en
dc.subject online communication en
dc.subject book market en
dc.subject bookstore en
dc.subject Martinus en
dc.title Content marketing knihkupectví Martinus
dc.title.alternative Content Marketing of Bookstore Martinus
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Navrátilová, Svatava
dc.date.accepted 2020-08-31
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with the use of content marketing by bookstores in the Czech book market. It focuses on the Martinus bookstore together with competing bookstores and their shared content in the online environment. The thesis determines the meaning of content marketing within the marketing communication of bookstores and its influence on the perception of bookstores by potential customers using results from a questionnaire survey and comparative competitive analysis
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 56599
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2020-08-10


Files in this item

Files Size Format View Description
valuchová_2020_dp.pdf 3.611Mb PDF View/Open None
valuchová_2020_op.doc 152Kb Unknown View/Open None
valuchová_2020_vp.pdf 153.6Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account