Vliv marketingových nástrojů na rozhodnutí o volbě vysoké školy generace Z

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv marketingových nástrojů na rozhodnutí o volbě vysoké školy generace Z

Show full item record

No preview available
Title: Vliv marketingových nástrojů na rozhodnutí o volbě vysoké školy generace Z
Author: Kolářová, Gabriela
Advisor: Káčerková, Eliška
Abstract: Předmětem bakalářské práce je generace Z a její rozhodování o volbě vysoké školy a vliv marketingové komunikace na tento proces. Teoretická část přestavuje generaci Z, okrajově ostatní generace a rozdíly mezi nimi, dále základní marketingové pojmy a marketingovou komunikaci a její součásti. Také je zde popsán rozhodovací proces a současná situace na vy-sokých školách, co se týče počtu studentů a kapacit prvních ročníků. Teoretická východiska nastiňují problematiku volby vysoké školy u generace Z, která byla analyzována v praktické části dotazníkovým šetřením a analýzou marketingové komunikace tří českých univerzit. Analýza objasňuje odpovědi na výzkumné otázky práce a současnou marketingovou komu-nikaci na trhu vysokých škol. Výsledky praktické části slouží k vytvoření návrhů a doporu-čení marketingové komunikace vysoké školy směrem ke generaci Z.
URI: http://hdl.handle.net/10563/49326
Date: 2020-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: D 56563


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
kolářová_2020_dp.pdf 1.759Mb PDF View/Open None
kolářová_2020_op.docx 125.6Kb Unknown View/Open None
kolářová_2020_vp.doc 155.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account