České cestovatelské blogy jako platforma pro marketingová sdělení

DSpace Repository

Language: English čeština 

České cestovatelské blogy jako platforma pro marketingová sdělení

Show simple item record

dc.contributor.advisor Gartnerová, Eva
dc.contributor.author Javorská, Anežka
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:58:07Z
dc.date.available 2021-07-26T10:58:07Z
dc.date.issued 2020-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49321
dc.description.abstract Tématem této bakalářské práce je "České cestovatelské blogy jako platforma pro marketingová sdělení". Teoretická část obsahuje základní pojmy marketingových komunikačních prostředků 21. st, věnuje se problematice blogu a propojení se sociálními sítěmi. V praktické části jsou pomocí analýzy a dotazníkového šetření sbírána data, která poslouží ke správnému nastavení funkčních cestovatelských blogů jako platformě pro marketingová sdělení.
dc.format 61 s. (84 357 znaků).
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject internet cs
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingové komunikace cs
dc.subject blog cs
dc.subject cestovatelský blog cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject internet en
dc.subject marketing en
dc.subject marketing communication en
dc.subject blog en
dc.subject travel blog en
dc.subject social networks en
dc.title České cestovatelské blogy jako platforma pro marketingová sdělení
dc.title.alternative Czech Travel Blogs as a Platform for Marketing Communications
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Gamalová, Kamila
dc.date.accepted 2020-08-31
dc.description.abstract-translated The topic of this bachelor thesis is "Czech travel blogs as a platform for marketing communication". The theoretical part contains the basic concepts of marketing communication in the 21st century. It deals with the issue of blogging and connecting with social networks. In the practical parts, data are collected using analysis and a questionnaire survey, which will be used to manage the settings of functional travel blogs as a platform for marketing communication.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 56557
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2020-08-10


Files in this item

Files Size Format View Description
javorská_2020_dp.zip 51.42Kb application/zip View/Open None
javorská_2020_op.doc 156Kb Unknown View/Open None
javorská_2020_vp.pdf 123.9Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account