Vstup Swine Agency na český trh
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Gartnerová, Eva
|
|
dc.contributor.author |
Brož, Matěj
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:58:06Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:58:06Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/49305
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá vstupem agentury Swine Agency na český trh. Zaměřuje se na hudební management v alternativním prostředí. Cílem práce je zanalyzovat nákupní chování českých hudebních interpretů při volbě agentury. Zjistit jejich potřeby, motivaci a zda jsou dostatečně informováni o činnostech agentur. V teoretické části jsou definovány pojmy důležité pro praktickou část jako hudební agentura, hudební management a dotýká se marketingové komunikace v kultuře. Pro zodpovězení výzkumných otázek je zvolena metoda polostrukturovaného rozhovoru a SWOT analýza. Tyto poznatky jsou převedeny do doporučení pro vybranou agenturu. |
|
dc.format |
62 s. (83 730 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
management
|
cs |
dc.subject |
hudební management
|
cs |
dc.subject |
hudební agentura
|
cs |
dc.subject |
brand
|
cs |
dc.subject |
kultura
|
cs |
dc.subject |
Swine Agency
|
cs |
dc.subject |
management
|
en |
dc.subject |
music management
|
en |
dc.subject |
music agency
|
en |
dc.subject |
brand
|
en |
dc.subject |
culture
|
en |
dc.subject |
Swine Agency
|
en |
dc.title |
Vstup Swine Agency na český trh |
|
dc.title.alternative |
Entry of the Swine Agency to the Czech Market |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Nemeškalová, Markéta |
|
dc.date.accepted |
2020-08-31 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis deals with Swine Agency entry to czech market. It focuses on music management in alternative genres. The aim of the thesis is to analyze shopping behavior of czech musicians when choosing an agency, find out their needs, motivation and whether they are sufficiently informed about the activities of the agencies. The theoretical part defines terms important for the practical part such as music agency, music management and touches on marketing communication in culture. The method of semi-structured interview and SWOT analysis are chosen to answer the research questions. These findings are translated into recommendations for the selected agency. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
56536
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2020-08-10 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account