Event marketing, Konference design & marketing

DSpace Repository

Language: English čeština 

Event marketing, Konference design & marketing

Show full item record

No preview available
Title: Event marketing, Konference design & marketing
Author: Běnek, Ondřej
Advisor: Šviráková, Eva
Abstract: Cílem práce je zmapovat dobrou praxi českých konferencí a zjistit, kdo je typickým účastníkem Konference design & marketing a jaké jsou jeho potřeby. Teoretická část práce popisuje důležitost event marketingu a přináší poznatky v klíčových oblastech produkce, jako je nastavování cílů, strategie, marketingové komunikace, cenotvorby, nebo vyhodnocování. Praktická část se zaměřuje na zmapování dobré praxe podobných konferencí, čehož je dosaženo polostrukturovanými rozhovory (použitím metody ukotvené teorie) s předními experty v České republice a dále na získání dat o účastnících Konference design & marketing, jejich potřebách a pociťované hodnoty, čehož bylo dosaženo analyzováním dotazníkového šetření. Díky práci také byla formulována nová teorie Faktory (ne)spokojenosti účastníků konferencí.
URI: http://hdl.handle.net/10563/49303
Date: 2020-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 56534


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
běnek_2020_dp.pdf 4.591Mb PDF View/Open None
běnek_2020_op.doc 155.5Kb Unknown View/Open None
běnek_2020_vp.doc 136Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account