User Experience jako strategie při tvorbě webu
Show full item record
No preview available
Title:
|
User Experience jako strategie při tvorbě webu |
Author: |
Martinovský, Pavel
|
Advisor: |
Juříková, Martina
|
Abstract:
|
Diplomová práce ve své teoretické části pojednává o oboru User Experience ve spojitosti s tvorbou digitálních projektů (primárně webových prezentací). Vysvětluje základní pojmy jako použitelnost, přístupnost, informační architektura, user-centered design, interakční design a další. Analytická část obsahuje popis jednotlivých metod a šetření. Analýza demografických dat z interních a analytických nástrojů pro bližší poznání cílových skupin a jejich definici prostřednictvím zástupných person. Přes analýzu klíčových slov, heuristických auditů a šetření. Praktická část se věnuje tvorbě internetové prezentace společnosti H1.cz a popisu jednotlivých kroků (procesů) tvorby webu od návrhu struktury, přes tvorbu wireframů, designu až po samotnou realizaci, testování a spuštění. V samotném závěru bude následovat vyhodnocení celého procesu a plnění stanovených cílů, které jsou od webu očekávány. Výsledky budou zhodnoceny a interpretovány včetně návrhu dalších možných zlepšení obchodní i komunikační strategie. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/49275
|
Date:
|
2020-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
C
56497
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account