User Experience jako strategie při tvorbě webu

DSpace Repository

Language: English čeština 

User Experience jako strategie při tvorbě webu

Show full item record

No preview available
Title: User Experience jako strategie při tvorbě webu
Author: Martinovský, Pavel
Advisor: Juříková, Martina
Abstract: Diplomová práce ve své teoretické části pojednává o oboru User Experience ve spojitosti s tvorbou digitálních projektů (primárně webových prezentací). Vysvětluje základní pojmy jako použitelnost, přístupnost, informační architektura, user-centered design, interakční design a další. Analytická část obsahuje popis jednotlivých metod a šetření. Analýza demografických dat z interních a analytických nástrojů pro bližší poznání cílových skupin a jejich definici prostřednictvím zástupných person. Přes analýzu klíčových slov, heuristických auditů a šetření. Praktická část se věnuje tvorbě internetové prezentace společnosti H1.cz a popisu jednotlivých kroků (procesů) tvorby webu od návrhu struktury, přes tvorbu wireframů, designu až po samotnou realizaci, testování a spuštění. V samotném závěru bude následovat vyhodnocení celého procesu a plnění stanovených cílů, které jsou od webu očekávány. Výsledky budou zhodnoceny a interpretovány včetně návrhu dalších možných zlepšení obchodní i komunikační strategie.
URI: http://hdl.handle.net/10563/49275
Date: 2020-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C 56497


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
martinovský_2020_dp.pdf 4.654Mb PDF View/Open None
martinovský_2020_op.doc 105.5Kb Unknown View/Open None
martinovský_2020_vp.doc 127Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account