Marketingová strategie vybraného umělce se zaměřením na komunikační mix

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová strategie vybraného umělce se zaměřením na komunikační mix

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šula, Tomáš
dc.contributor.author Danihelová, Soňa
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:58:04Z
dc.date.available 2021-07-26T10:58:04Z
dc.date.issued 2020-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49243
dc.description.abstract Předmětem diplomové práce je návrh marketingové strategie vybrané umělkyně se zaměřením na komunikační mix, který bude následně aplikován v praxi. Teoretická část vymezuje důležité pojmy z oblasti marketingové komunikace, jejích nástrojů a marketingového výzkumu s ohledem na umělecký trh. Představeny jsou v ní také cíle a výzkumné otázky. Ty jsou zodpovězeny vyhodnocením výsledků v praktické části, v rámci níž je realizován kvantitativní i kvalitativní výzkum spolu s interpretací výsledků. Výsledky v projektové části slouží jako podklad pro tvorbu komunikační strategie. Ve třetí části se pojednává o vyspecifikování cílové skupiny a tvorbě persón, procesu plánování, nastavení správných komunikačních kanálů, možnostech realizace a dalších aktivitách, které mají za cíl společnými silami vytvořit tzv. synergický efekt a nastavit efektivní komunikaci pro amatérskou umělkyni na trhu.
dc.format 111 s. (192 636)
dc.language.iso sk
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject marketingový plán cs
dc.subject komunikační kampaň cs
dc.subject cílová skupina cs
dc.subject umělec cs
dc.subject umělecký marketing cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject marketing plan en
dc.subject communication campaign en
dc.subject target group en
dc.subject artist en
dc.subject art marketing en
dc.subject communication en
dc.subject communication strategy en
dc.subject marketing research en
dc.title Marketingová strategie vybraného umělce se zaměřením na komunikační mix
dc.title.alternative Marketing Strategy of the Selected Artist with Focus on Communication Mix
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Wroblowská, Zuzana
dc.date.accepted 2020-09-03
dc.description.abstract-translated The Master's thesis studies the marketing strategy plan of the selected artist focused on the communication mix subsequently applied in practice. In the theoretical part, the important marketing communication terminology is introduced and identified, alongside with the marketing communication tools and research on the art market. Furthermore, this chapter defines the thesis goals and research questions, as well. These are analysed and answered by the evaluation of the results from the practical part. The practical part also includes quantitative and qualitative research together with the interpretation of the results. The output of the project part serves as the basis for the marketing strategy development. The third part focuses on forming the target group and identifying target persona, setting the planning process, appropriate communication channels, implementation possibilities and other activities aiming to create the synergy effect and set the effective communication for the non-pro artist on the market.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 56434
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2020-08-10


Files in this item

Files Size Format View Description
danihelová_2020_dp.pdf 2.918Mb PDF View/Open None
danihelová_2020_op.doc 154Kb Unknown View/Open None
danihelová_2020_vp.doc 152Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account