1. Teoretická část: Kreativní koncept v komerční fotografii 2. Praktická část: a) katalog produktů nebo služeb: Jitřenka b) výstavní soubor: Queer Mama

DSpace Repository

Language: English čeština 

1. Teoretická část: Kreativní koncept v komerční fotografii 2. Praktická část: a) katalog produktů nebo služeb: Jitřenka b) výstavní soubor: Queer Mama

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jindra, Jan
dc.contributor.author Nykodýmová, Julie
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:58:01Z
dc.date.available 2021-07-26T10:58:01Z
dc.date.issued 2019-11-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49178
dc.description.abstract V předkládané bakalářské práci se zabývám výzkumem kreativity v komerční fotografii. Cílem je zjistit, jakým způsobem s kreativitou pracují profesionálové v oboru, zda je jim přínosem a jakým způsobem předkládají své nápady klientům. Dále se také snažím zjistit, co vše kreativitě předchází, jakým způsobem ji můžeme vyvolat a jak s ní pracovat a samozřejmě také to, jak vlastně kreativita souvisí s komercí.
dc.format 56 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject kreativita cs
dc.subject fotograf cs
dc.subject klient cs
dc.subject inspirace cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject zakázka cs
dc.subject komerce cs
dc.subject přístup cs
dc.subject práce cs
dc.subject fantazie cs
dc.subject užitečnost cs
dc.subject agentura cs
dc.subject relaxace cs
dc.subject trendy cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject profesionalita cs
dc.subject creativity en
dc.subject photographer en
dc.subject client en
dc.subject inspiration en
dc.subject communication en
dc.subject order en
dc.subject commerce en
dc.subject approach en
dc.subject work en
dc.subject imagination en
dc.subject usefulness en
dc.subject agency en
dc.subject relaxation en
dc.subject trends en
dc.subject social networks en
dc.subject professionalism Entered / Edited en
dc.title 1. Teoretická část: Kreativní koncept v komerční fotografii 2. Praktická část: a) katalog produktů nebo služeb: Jitřenka b) výstavní soubor: Queer Mama
dc.title.alternative 1. Theoretical part: Creative Concept in Commercial Photography 2. Practical part: a) Jitřenka b) Queer Mama
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Sobek, Evžen
dc.date.accepted 2020-09-02
dc.description.abstract-translated In this bachelor thesis I am focusing on creativity research in the commercial photography field. The goal is to find out how professionals in this area are handling creativity, whether it is beneficial for them, and how exactly they are presenting ideas to clients. The next field I am focusing on is searching for answers on topics, such as the process before creativity, how to call it out, how to handle it and, of course, what the correlation between creativity and the commercial environment is.
dc.description.department Ateliér Reklamní fotografie
dc.thesis.degree-discipline Multimédia a design - Reklamní fotografie cs
dc.thesis.degree-discipline Multimedia and Design - Advertising Photography en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name BcA.
dc.thesis.degree-program Výtvarná umění cs
dc.thesis.degree-program Visual Arts en
dc.identifier.stag 56340
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2020-08-10


Files in this item

Files Size Format View Description
nykodýmová_2020_dp.zip 155.3Mb application/zip View/Open None
nykodýmová_2020_op.pdf 188.4Kb PDF View/Open None
nykodýmová_2020_vp.pdf 231.6Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account