Rozvoj cestovního ruchu města Zlína prostřednictvím odkazu Tomáše Bati

DSpace Repository

Language: English čeština 

Rozvoj cestovního ruchu města Zlína prostřednictvím odkazu Tomáše Bati

Show simple item record

dc.contributor.advisor Koutná, Monika
dc.contributor.author Obst, Patrik
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:57:49Z
dc.date.available 2021-07-26T10:57:49Z
dc.date.issued 2021-01-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/48898
dc.description.abstract Bakalářská práce se věnuje rozvoji cestovního ruchu města Zlína s odkazem podnikatele Tomáše Bati. Hlavním záměrem je příprava návrhů k rozvoji cestovního ruchu v oblasti města Zlína. K tomuto tématu je přistupováno s přihlédnutím k odkazu osobnosti Tomáše Bati a jeho vlivu na kulturní a ekonomický rozvoj této lokality. V rámci práce je využívána mimo jiné metoda SWOT analýzy a marketingové strategie cestovního ruchu.
dc.format 72 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject cestovní ruch cs
dc.subject Zlín cs
dc.subject Tomáš Baťa cs
dc.subject rozvoj cs
dc.subject obchodní společnost cs
dc.subject marketing cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject tourism en
dc.subject Zlín en
dc.subject Tomáš Baťa en
dc.subject development en
dc.subject company en
dc.subject marketing en
dc.subject SWOT analysis en
dc.title Rozvoj cestovního ruchu města Zlína prostřednictvím odkazu Tomáše Bati
dc.title.alternative Tourism Development in Zlín through Legacy of Tomáš Baťa
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kubík, Josef
dc.date.accepted 2021-06-29
dc.description.abstract-translated The bachelor's thesis deals with the development of tourism in the city of Zlín with the legacy of the entrepreneur Tomas Bata. The main purpose is to prepare proposals for the development of tourism in the city of Zlín. This topic is approached taking into account the legacy of the personality of Tomas Bata and his influence on the cultural and economic development of this locality. The thesis applies, among other things, the method of SWOT analysis and marketing strategies of tourism.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 55707
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2021-06-11


Files in this item

Files Size Format View Description
obst_2021_dp.pdf 2.798Mb PDF View/Open None
obst_2021_op.docx 24.78Kb Unknown View/Open None
obst_2021_vp.pdf 112.5Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account