Analýza spokojenosti zákazníků společnosti NEW YORKER CZ, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza spokojenosti zákazníků společnosti NEW YORKER CZ, s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Chovancová, Miloslava
dc.contributor.author Kociánová, Lucie
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:57:49Z
dc.date.available 2021-07-26T10:57:49Z
dc.date.issued 2020-01-06
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/48887
dc.description.abstract V mé bakalářské práci se zabývám analýzou spokojenosti zákazníků společnosti New Yorker CZ, s.r.o., konkrétně na prodejně v obchodním centru Zlín. Teoretická část je zaměřena na spokojenost zákazníka, SWOT analýzu a marketingový výzkum. Praktická část se skládá z představení společnosti, vytvoření SWOT analýzy dané pobočky a analýzy spokojenosti zákazníků. Data byla sesbírána na pobočce pomocí dotazníku a doplněna metodou pozorování. Dále byla data analyzována a vyhodnocena. Podle zjištěných údajů jsem navrhla opatření a doporučení, která povedou ke zvýšení spokojenosti zákazníků.
dc.format 71 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject zákazník cs
dc.subject spokojenost zákazníka cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject dotazníkové šetření cs
dc.subject customer en
dc.subject customer satisfaction en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject marketing research en
dc.subject questionnaire survey en
dc.title Analýza spokojenosti zákazníků společnosti NEW YORKER CZ, s.r.o.
dc.title.alternative Analysis of Customers Satisfaction in NEW YORKER CZ, s.r.o.
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Bejtkovský, Jiří
dc.date.accepted 2020-07-13
dc.description.abstract-translated In my bachelor thesis I deal with en analysis satisfaction of customers in company New Yorker CZ, s.r.o., especially store in shopping center Zlín Centro. Theoretical part is focused on satisfaction of customer, SWOT analysis and marketing research. Practical part include company introduction, creating SWOT analysis of concrete store and analysis of customer satisfaction. Data were collected at the store using a questionnaire survey and observation. Next process was analyzing and evaluation of data. According to results I have suggested measures and recommendation to ensure raising customer satisfaction.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 55696
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2020-05-30


Files in this item

Files Size Format View Description
kociánová_2020_dp.pdf 2.337Mb PDF View/Open None
kociánová_2020_op.docx 22.80Kb Unknown View/Open None
kociánová_2020_vp.docx 23.00Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account