dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
dc.contributor.author |
Černíková, Daniela
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:54:50Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:54:50Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-06 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/48441
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá vytvořením nového pobytového balíčku ve Wine Wellness hotelu Amande. V teoretické části práce jsou zpracované poznatky z oboru marketingu, cestovního ruchu a hotelnictví. Součástí diplomové práce jsou také zpracované kapitoly zaměřující se na marketing služeb, segmentaci trhu, marketingový mix ve službách a jsou zde vysvětleny také analytické metody, které jsou v práci využity. V praktické části se práce zaměřuje primárně, na detailní analýzu Wine Wellness hotelu Amande, ekonomické analýzy a vyhodnocení dotazníkového šetření. Na základě analýz, které jsou v práci uvedeny, je vytvořeno konkrétní projektové řešení. Daný projekt je podroben nákladové a rizikové analýze. |
|
dc.format |
101 s. (21 179 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
hotel
|
cs |
dc.subject |
cestovní ruchu
|
cs |
dc.subject |
hotelnictví
|
cs |
dc.subject |
pobytový balíček
|
cs |
dc.subject |
wellness
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
dotazník
|
cs |
dc.subject |
hotel
|
en |
dc.subject |
tourism
|
en |
dc.subject |
hotel industry
|
en |
dc.subject |
hotel-based package
|
en |
dc.subject |
wellness
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
questionnaire
|
en |
dc.title |
Projekt vytvoření nového pobytového balíčku ve Wine Wellness hotel Amande |
|
dc.title.alternative |
The Project of Creating a New Hotel Accommodation Package in Wine Wellness Hotel Amande |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vydrová, Janka |
|
dc.date.accepted |
2020-07-07 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis deals with the creation of a new hotel-based package in the Wine Wellness Hotel Amande. The theoretical part of the work deals with knowledge from the field of marketing, tourism and hotel industry. The diploma thesis also includes chapters focusing on service marketing, market segmentation, marketing mix in services and there are also explained analytical methods that are used in the work. In the practical part, the work focuses primarily on a detailed description of the Wine Wellness Hotel Amande, economic analysis and evaluation of the questionnaire survey. Based on the analyzes that are presented in the work, a specific project solution is created. The project is subjected to cost and risk analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing, specializace Design management |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing, Specialization: Design Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
55089
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2020-06-17 |
|