[NEOBHÁJENO] Možnosti podpory předčtenářské gramotnosti prostřednictvím vzdělávacího prostředí třídy mateřské školy

DSpace Repository

Language: English čeština 

[NEOBHÁJENO] Možnosti podpory předčtenářské gramotnosti prostřednictvím vzdělávacího prostředí třídy mateřské školy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Petrová, Zuzana
dc.contributor.author Svobodová, Sabina
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:54:33Z
dc.date.available 2021-07-26T10:54:33Z
dc.date.issued 2019-10-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/48057
dc.description.abstract Bakalářská práce je teoreticko-aplikačního charakteru. Pojednává o předčtenářské gramotnosti v mateřské škole. V teoretické části je věnována pozornost základním pojmům týkajících se předčtenářské gramotnosti a dále ukotvení této gramotnosti v kurikulárních dokumentech. Cílem aplikační neboli praktické části práce je vytvořit projekt zaměřený na předčtenářské dovednosti, které jsou u dětí rozvíjeny na základě gramotně podnětného prostředí mateřské školy. Dalším cílem je ověřit tento projekt v mateřské škole, která se nachází v okresu Znojmo.
dc.format 53 s. (70 332 znaků).
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject gramotnost cs
dc.subject předčtenářská gramotnost cs
dc.subject podnětné prostředí cs
dc.subject počáteční čtení cs
dc.subject projekt cs
dc.subject kurikulární dokumenty cs
dc.subject literacy en
dc.subject pre-reading literacy en
dc.subject stimulating environment en
dc.subject initial reading en
dc.subject project en
dc.subject curricular documents en
dc.title [NEOBHÁJENO] Možnosti podpory předčtenářské gramotnosti prostřednictvím vzdělávacího prostředí třídy mateřské školy
dc.title.alternative [NEOBHÁJENO] Possibilities of support for children´s early literacy through the educational environment in the nursery school class
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Horníčková, Beata
dc.date.accepted 2020-08-28
dc.description.abstract-translated The bachelor's work is of a theoretical and application nature. It deals with pre-reading literacy in kindergarten. In the theoretical part, attention is given to the basic concepts related to pre-reading literacy and anchoring of this literacy in curriculum documents. The aim of the application part, as well as the practical, is to create a project focused on pre-reading skills, which are developed in children in the literarily stimulating environment of kindergarten. Further to verify this project in kindergarten, which is located in the Znojmo region.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.description.result neobhájeno
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 54586
utb.result.grade F
dc.date.submitted 2020-05-06


Files in this item

Files Size Format View Description
svobodová_2020_dp.pdf 3.346Mb PDF View/Open None
svobodová_2020_op.docx 17.80Kb Unknown View/Open None
svobodová_2020_vp.docx 18.18Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account