[NEOBHÁJENO] Projekt expanze vybrané firmy na zahraniční trh

DSpace Repository

Language: English čeština 

[NEOBHÁJENO] Projekt expanze vybrané firmy na zahraniční trh

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dobeš, Kamil
dc.contributor.author Sváčková, Eva
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:54:07Z
dc.date.available 2021-07-26T10:54:07Z
dc.date.issued 2020-01-06
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/47467
dc.description.abstract Diplomová práce byla zaměřena na tvorbu projektu expanze vybrané firmy na zahraniční trh. Teoretická část se věnovala získávání informací a poznatků z oblasti mezinárodního marketingu včetně forem vstupu na zahraniční trhy. Začátek praktické část byl věnován představení společnosti a jejího marketingového mixu následně došlo na analýzy současné situace. Na závěr práce byl vypracován projekt expanze se zaměřením na brazilský trh.
dc.format 95 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject mezinárodní marketing cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject formy vstupu na mezinárodní trhy cs
dc.subject PESTE analýza cs
dc.subject Ansoffova matice expanze výrobku na trh cs
dc.subject international marketing en
dc.subject marketing mix en
dc.subject forms of entering to internatioal markets en
dc.subject PESTE analysis en
dc.subject Ansoff matrix of product expansion to the market en
dc.title [NEOBHÁJENO] Projekt expanze vybrané firmy na zahraniční trh
dc.title.alternative [NEOBHÁJENO] The Project of Company Expansion into a Foreign Market
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Vydrová, Janka
dc.date.accepted 2020-07-09
dc.description.abstract-translated Diploma thesis is focused on the project of expansion the company to the international market. Theoretical part is aimed at gain theoretical information and development from the international marketing, including forms to enter to the international market. The begining of the Practical Part is considered to introduction of the company and its marketing mix. There was an analysis of the current bussiness situation. At the end of the thesis the project of the expansion to the Brasil market has been made.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.description.result neobhájeno
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 52282
utb.result.grade F
dc.date.submitted 2020-06-17


Files in this item

Files Size Format View Description
sváčková_2020_dp.pdf 1.725Mb PDF View/Open None
sváčková_2020_op.docx 24.51Kb Unknown View/Open None
sváčková_2020_vp.docx 24.41Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account