Projekt personálního marketingu s využitím online nástrojů marketingové komunikace ve vybrané firmě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt personálního marketingu s využitím online nástrojů marketingové komunikace ve vybrané firmě

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vydra, Radomír
dc.contributor.author Slováková, Dagmar
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:54:07Z
dc.date.available 2021-07-26T10:54:07Z
dc.date.issued 2020-01-06
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/47460
dc.description.abstract Diplomová práce se bude zabývat personálním marketingem ve vybrané firmě za využití online nástrojů marketingové komunikace. Práce se skládá ze dvou částí, a to části teore-tické a části praktické. V první, teoretické části, budou řešeny odborné pojmy, jako je řízení lidských zdrojů a personální marketing, online nástroje marketingové komunikace, PEST analýza, SWOT analýza a benchmarking za pomoci odborné literatury. V praktické části bude charakterizována společnost Fatra a.s., její historie a produkty, které nabízí na tuzemském i zahraničním trhu. Dále bude praktická část zahrnovat situační analýzy jako je PEST analýza, SWOT analýza a benchmarking, včetně analýzy současné úrovně mar-ketingové komunikace firmy. Cílem této diplomové práce je projekt personálního marke-tingu s využitím online nástrojů marketingové komunikace pro společnost Fatra a.s.
dc.format 115 s., 4 s. příloh
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Personální marketing cs
dc.subject online marketingová komunikace cs
dc.subject řízení lidských zdrojů cs
dc.subject online marketingové nástroje cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject PEST analýza cs
dc.subject Benchmarking cs
dc.subject Personal marketing en
dc.subject online marketing communication en
dc.subject Human Resource Management en
dc.subject online marketing tools en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject PEST analysis en
dc.subject Benchmarking en
dc.title Projekt personálního marketingu s využitím online nástrojů marketingové komunikace ve vybrané firmě
dc.title.alternative Project of Personal Marketing with Use Online Tools of Marketing Communications in the Selected Company
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Bejtkovský, Jiří
dc.date.accepted 2020-09-08
dc.description.abstract-translated The thesis will deal with personnel marketing in the selected company by using online marketing communication tools. The thesis consists of two parts, namely the theoretical part and the practical part. In the first, theoretical part, there will be addressed profes-sional concepts such as human resources management and personnel marketing, online marketing communication tools, PEST analysis, SWOT analysis and benchmarking based on professional literature. Fatra a.s., its history and products, which it offers on the do-mestic and foreign markets, will be characterized in the practical part. Furthermore, the practical part will include situational analyses such as PEST analysis, SWOT analysis and benchmarking, including analysis of the company's current level of marketing communi-cation. The aim of this thesis is a project of personnel marketing by using online marketing communication tools for Fatra a.s.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 52184
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2020-08-19


Files in this item

Files Size Format View Description
slováková_2020_dp.pdf 2.162Mb PDF View/Open None
slováková_2020_op.docx 24.85Kb Unknown View/Open None
slováková_2020_vp.pdf 743.1Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account