Projekt marketingového plánu vybraných balíkových zásilek České pošty s.p. pro firemní klientelu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingového plánu vybraných balíkových zásilek České pošty s.p. pro firemní klientelu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Suchánek, Jiří
dc.contributor.author Prokopová, Šárka
dc.date.accessioned 2010-07-16T02:33:47Z
dc.date.available 2012-05-15T22:19:15Z
dc.date.issued 2007-05-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/4732
dc.description.abstract Předmětem diplomové práce je vytvoření marketingového plánu podniku Česká pošta, s. p. První část práce je zaměřena na teoretický průzkum oblasti marketingu. Druhá část se zabývá popisem a rozborem konkrétní firmy a hodnotí využitelnost marketingových strategií pro tuto firmu. V praktické části této práce jsem provedla analýzy organizace a na základě těchto analýz pak vytvořila projekt sestavení marketingového plánu. cs
dc.format 102 s., 8 s. příloh cs
dc.format.extent 1714661 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2012
dc.subject Marketing cs
dc.subject strategie cs
dc.subject firma cs
dc.subject cena cs
dc.subject trh cs
dc.subject produkt cs
dc.subject zákazník cs
dc.subject příležitost cs
dc.subject hrozba cs
dc.subject přednost cs
dc.subject slabina cs
dc.subject plán cs
dc.subject marketingové plánování cs
dc.subject marketingový plán cs
dc.subject Marketing en
dc.subject strategy en
dc.subject firm en
dc.subject price en
dc.subject market en
dc.subject product en
dc.subject customer en
dc.subject opportunity en
dc.subject threat en
dc.subject strength en
dc.subject weakness en
dc.subject plan en
dc.subject marketing planning en
dc.subject marketing plan en
dc.title Projekt marketingového plánu vybraných balíkových zásilek České pošty s.p. pro firemní klientelu cs
dc.title.alternative The marketing plan project of selected parcel consignments of the Czech post for the firm customs en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Vorlová, Růžena
dc.date.accepted 2007-06-06
dc.description.abstract-translated The aim of this thesis is the creation of the marketing plan of a firm Česká Pošta, s.p. The first part is focused at the theoretic survey of the marketing field. The second part is aimed at the description and analyses of the concrete firm and at the assessing the use of the marketing strategy in the firm. In practical part of this thesis is made the analyses of the association and on the basis of these analyses is created the project of formation of the marketing plan. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/174 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 6766
dc.date.assigned 2007-03-09
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
prokopová_2007_dp.pdfBlocked 1.635Mb PDF View/Open
prokopová_2007_vp.doc 47.5Kb Microsoft Word View/Open
prokopová_2007_op.doc 44Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account