Návrh marketingové a komunikační strategie nového neziskového projektu Single kydy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh marketingové a komunikační strategie nového neziskového projektu Single kydy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Kuželová, Hana
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:53Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:53Z
dc.date.issued 2021-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/47158
dc.description.abstract Diplomová práce popisuje založení nového neziskového projektu Single kydy a ukotvení jeho vizuální a obsahové komunikační strategie na základě požadavků cílové skupiny. Představy cílové skupiny o obsahu projektu a jeho grafické podobě byly zjištěny prostřednictvím kvalitativního a kvantitativního výzkumu a následně byly zpracovány v podobě návrhu projektu, který obsahuje tři projektové fáze a návrh komunikační strategie.
dc.format 77 s., 112 005 znaků
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject neziskový projekt cs
dc.subject singles cs
dc.subject Single kydy cs
dc.subject mileniálové cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject projektové řízení cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject non-profit project en
dc.subject singles en
dc.subject Single kydy en
dc.subject millenials en
dc.subject communication en
dc.subject project management en
dc.subject social sites en
dc.title Návrh marketingové a komunikační strategie nového neziskového projektu Single kydy
dc.title.alternative Proposal of Marketing and Communication Strategy of a New Non-profit Project Single kydy
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Šviráková, Eva
dc.date.accepted 2021-05-26
dc.description.abstract-translated The diploma thesis describes the establishment of a new non-profit project Single Kydy and the anchoring of its visual and content communication strategy based on the requirements of the target group. The target group's ideas about the content of the project and its graphic form were identified through qualitative and quantitative research and were subsequently processed in the form of a project proposal, which includes three project phases and a communication strategy proposal.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 59382
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2021-04-16


Files in this item

Files Size Format View Description
kuželová_2021_dp.pdf 2.846Mb PDF View/Open None
kuželová_2021_op.doc 139Kb Unknown View/Open None
kuželová_2021_vp.doc 153Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account