Návrh marketingové kampaně pro svatební a eventovou agenturu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh marketingové kampaně pro svatební a eventovou agenturu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Káčerková, Eliška
dc.contributor.author Kurková, Kateřina
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:53Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:53Z
dc.date.issued 2021-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/47157
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové kampaně pro svatební a eventovou agenturu. V první části budou zpracována teoretická východiska, stanoveny cíle včetně metodologie práce. V praktické části bude představena samotná agenturu, její současný marketingový mix, provedeny analýzy vnitřního a vnějšího prostředí, vyhodnocení kvalitativních rozhovorů a výzkumné sondy. V projektové části bude stanoven samotný návrh na základě poznatků z praktické části. Ten bude sloužit agentuře k rozvoji svého portfolia, komunikaci a tím k většímu povědomí mezi potenciálními zákazníky.
dc.format 102 s. (118 626 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject služba cs
dc.subject svatební agentura cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject Porterova analýza cs
dc.subject Pestle analýza cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject service en
dc.subject wedding agency en
dc.subject marketing mix en
dc.subject Porter's analysis en
dc.subject Pestle analysis en
dc.subject SWOT analysis en
dc.title Návrh marketingové kampaně pro svatební a eventovou agenturu
dc.title.alternative Marketing Campaign Proposal for a Wedding and Event Agency
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kupková, Zuzana
dc.date.accepted 2021-05-26
dc.description.abstract-translated The diploma thesis deals with the proposal of a marketing campaign for a wedding and event agency. In the first part, the theoretical background will be elaborated, goals will be set, including the methodology of the work. In the practical part, I will introduce the agency itself, its current marketing mix, perform analyzes of the internal and micro-environment and evaluation of qualitative interviews and research probe. In the project part, the proposal will be determined on the basis of knowledge from the practical part. It will serve the agency to develop its portfolio, communication and thus to raise awareness among potential customers.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 59381
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2021-04-13


Files in this item

Files Size Format View Description
kurková_2021_dp.pdf 3.577Mb PDF View/Open None
kurková_2021_op.doc 157.5Kb Unknown View/Open None
kurková_2021_vp.pdf 172.1Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account