Identifikace cílové skupiny a návrh komunikace společnosti Národní Pokladnice

DSpace Repository

Language: English čeština 

Identifikace cílové skupiny a návrh komunikace společnosti Národní Pokladnice

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Horáčková, Petra
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:53Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:53Z
dc.date.issued 2021-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/47149
dc.description.abstract Teoretická část diplomové práce se zabývá terminologií, která úzce souvisí s praktickou a projektovou částí diplomové práce. Čtenář se zde tak dozví například o přímém marketingu, o výzkumu či o numismatice. Je zde definovaná i metodologie. Na teoretickou část plynule navazuje praktická část, která se zabývá nejprve společností Národní Pokladnice. Rozebírá její způsob podnikání a komunikace. Značná pozornost je v této kapitole věnována také výzkumu. Na praktickou část následně navazuje projektová část, která se následně obrací již k jednotlivým segmentům, ty blíže analyzuje, hodnotí je a v závěru navrhuje efektivní komunikaci s nimi. Závěr je věnován souhrnným návrhům na zlepšení komunikace.
dc.format 95 s. (156 839 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject numismatika cs
dc.subject přímý marketing cs
dc.subject identifikace cs
dc.subject cílová skupina cs
dc.subject výzkum cs
dc.subject analýza cs
dc.subject segmenty cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject numismatics en
dc.subject direct marketing en
dc.subject identification en
dc.subject target group en
dc.subject research en
dc.subject analysis en
dc.subject segments en
dc.subject marketing communication en
dc.title Identifikace cílové skupiny a návrh komunikace společnosti Národní Pokladnice
dc.title.alternative Identification of Target Group and Communication Proposal of the Company Národní Pokladnice
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Šviráková, Eva
dc.date.accepted 2021-05-26
dc.description.abstract-translated The theoretical part of the diploma thesis deals with terminology, which is closely related to the practical and project part of the diploma thesis. The reader will learn about direct marketing, research or numismatics, for example. The methodology is also defined here. The theoretical part is continuously followed by the practical part, which first deals with the company Národní Pokladnice. It analyzes her way of doing business and communication. Considerable attention is also paid to research in this chapter. The practical part is followed by a project part, which then addresses the individual segments, analyzes them in more detail, evaluates them and in the end proposes effective communication with them. The conclusion is devoted to comprehensive suggestions for improving communication.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 59371
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2021-04-16


Files in this item

Files Size Format View Description
horáčková_2021_dp.pdf 4.096Mb PDF View/Open None
horáčková_2021_op.doc 156Kb Unknown View/Open None
horáčková_2021_vp.doc 153Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account