Digitální komunikace jako nástroj kulturního turismu se zaměřením na galerie a muzea

DSpace Repository

Language: English čeština 

Digitální komunikace jako nástroj kulturního turismu se zaměřením na galerie a muzea

Show full item record

No preview available
Title: Digitální komunikace jako nástroj kulturního turismu se zaměřením na galerie a muzea
Author: Gregorovičová, Vendula
Advisor: Gartnerová, Eva
Abstract: Diplomová práce na téma Digitální komunikace jako nástroj kulturního turismu se zaměřením na galerie a muzea analyzuje online výstavy galerií a muzeí a sleduje, jak lze prostřednictvím nástrojů digitální komunikace ovlivňovat kulturní turismus těchto kulturních institucí. Teoretická část definuje pojmy kultury, kulturních institucí, kulturního turismu a art marketingu. Součástí teoretické práce je metodika práce, ve které jsou stanoveny cíle a výzkumné otázky. Praktická část představuje tři vybrané instituce a jejich digitální komunikaci včetně online výstav, které jsou rozebírány ve výzkumu. V projektové části je představen doporučující manuál digitální komunikace pro galerie muzea, sestavený na základě výsledků výzkumu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47147
Date: 2021-01-29
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 59369


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
gregorovičová_2021_dp.pdf 4.831Mb PDF View/Open None
gregorovičová_2021_op.doc 154.5Kb Unknown View/Open None
gregorovičová_2021_vp.pdf 55.31Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account