Digitální komunikace jako nástroj kulturního turismu se zaměřením na galerie a muzea
Show full item record
No preview available
Title:
|
Digitální komunikace jako nástroj kulturního turismu se zaměřením na galerie a muzea |
Author: |
Gregorovičová, Vendula
|
Advisor: |
Gartnerová, Eva
|
Abstract:
|
Diplomová práce na téma Digitální komunikace jako nástroj kulturního turismu se zaměřením na galerie a muzea analyzuje online výstavy galerií a muzeí a sleduje, jak lze prostřednictvím nástrojů digitální komunikace ovlivňovat kulturní turismus těchto kulturních institucí. Teoretická část definuje pojmy kultury, kulturních institucí, kulturního turismu a art marketingu. Součástí teoretické práce je metodika práce, ve které jsou stanoveny cíle a výzkumné otázky. Praktická část představuje tři vybrané instituce a jejich digitální komunikaci včetně online výstav, které jsou rozebírány ve výzkumu. V projektové části je představen doporučující manuál digitální komunikace pro galerie muzea, sestavený na základě výsledků výzkumu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/47147
|
Date:
|
2021-01-29 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
59369
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account