Interní PR komunikace v době pandemie

DSpace Repository

Language: English čeština 

Interní PR komunikace v době pandemie

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dolínková, Olga
dc.contributor.author Edingerová, Kristýna
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:52Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:52Z
dc.date.issued 2021-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/47145
dc.description.abstract Diplomová práce na téma Interní PR komunikace v době pandemie se zabývá virovým onemocněním COVID-19 a jeho dopadem na interní PR v MYJÓMI družstvu invalidů. Cílem je zjistit, do jaké míry pandemie COVID-19 ovlivnila jednotlivé formy interního PR. Práce je koncipována do tří částí - teoretické, praktické a projektové. V teoretické části jsou prezentovány základní pojmy týkající se Public Relations, interní komunikace, firemní kultury, komunikační strategie, COVID-19 a marketingového výzkumu. V praktické části je představeno MYJÓMI družstvo invalidů a proveden výzkum v podobě individuálních rozhovorů a dotazníků. Na základě výstupů z kvalitativního a kvantitativního výzkumu je v projektové části navržena komunikační strategie, kterou je možné aplikovat v době pandemie.
dc.format 94 s. (127 214 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Public Relations cs
dc.subject interní komunikace cs
dc.subject firemní kultura cs
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject krizová komunikace cs
dc.subject COVID-19 cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject Public Relations en
dc.subject Intern Communication en
dc.subject Corporate Culture en
dc.subject Strategy of Communication en
dc.subject Crisis Communication en
dc.subject COVID-19 en
dc.subject Marketing Research en
dc.title Interní PR komunikace v době pandemie
dc.title.alternative Internal PR Communication during a Pandemic
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Soukalová, Radomila
dc.date.accepted 2021-05-26
dc.description.abstract-translated The Master's thesis on Internal PR communication during a pandemic deals with the viral disease COVID-19 and its impact on internal PR in MYJÓMI society for the disabled. The aim is to find out to what extent the COVID-19 pandemic affected individual forms of internal PR. The work is designed into three parts - theoretical, practical, and project. The theoretical part presents the basic concepts related to Public Relations, intern communication, corporate culture, communication strategy, COVID-19, and marketing research. The practical part introduced MYJÓMI society for the disabled and research doing of individual interviews and questionnaires. Based on the outputs of qualitative and quantitative research, a communication strategy, which can be used during a pandemic, is proposed in the project part.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 59367
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2021-04-16


Files in this item

Files Size Format View Description
edingerová_2021_dp.pdf 4.989Mb PDF View/Open None
edingerová_2021_op.doc 154Kb Unknown View/Open None
edingerová_2021_vp.doc 152.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account