Marketingový plán taneční skupiny Beat Up Zlín

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingový plán taneční skupiny Beat Up Zlín

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Buňková, Tereza
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:52Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:52Z
dc.date.issued 2021-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/47143
dc.description.abstract Tato diplomová práce řeší vybranou taneční školu Beat Up Zlín a její konkurenci, která se nachází také ve Zlíně. Práce je rozdělena do tří částí. Cílem práce je zjistit pomocí dotazníkového šetření to, jak je taneční škola aktuálně vnímána, jaké má nedostatky, na které by se mohla škola zaměřit, ale i její silné stránky, které by naopak mohla více podpořit. Pomocí rozhovorů autorka práce zjišťuje i vnímání taneční školy přímo uvnitř školy z pohledu lektorů, kteří zde vyučují. V projektové části autorka navrhuje projekt, který by do budoucna mohla taneční škola zrealizovat. Podstatou celého projektu je vytvoření náborové akce, která by zajistila větší množství nových členů do taneční školy, pomohla udržet stávající členy a podpořila by její celkové povědomí.
dc.format 96 s. (141 894 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject strategické plánování cs
dc.subject taneční marketing cs
dc.subject sportovní marketing cs
dc.subject dotazníkové šetření cs
dc.subject rozhovor cs
dc.subject projekt cs
dc.subject marketing en
dc.subject marketing communication en
dc.subject strategic planning en
dc.subject dance marketing en
dc.subject sports marketing en
dc.subject questionnaire survey en
dc.subject interview en
dc.subject project en
dc.title Marketingový plán taneční skupiny Beat Up Zlín
dc.title.alternative Marketing Plan of the Dance Group Beat Up Zlin
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Soukalová, Radomila
dc.date.accepted 2021-05-26
dc.description.abstract-translated This Master's thesis deals with the selected dance school Beat Up Zlín and its rival, which is also located in Zlín. The work is divided into three parts. The aim of the work is to find out by means of a questionnaire survey how the dance school is currently perceived, what are the shortcomings on which the school could focus, but also its strengths, which on the contrary could support more. With the help of interviews, the author also finds out the perception of the dance school directly inside the school from the point of view of the teachers who teach here. In the project part, the author proposes a project that the dance school could implement in the future. The essence of the whole project is the creation of a recruitment event that would provide a larger number of new members to the dance school, help retain existing members and support its overall awareness.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 59362
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2021-04-16


Files in this item

Files Size Format View Description
buňková_2021_dp.pdf 3.110Mb PDF View/Open None
buňková_2021_op.doc 154.5Kb Unknown View/Open None
buňková_2021_vp.doc 157Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account