Vliv Umělé Inteligence Na Média A Marketingovou Komunikaci

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv Umělé Inteligence Na Média A Marketingovou Komunikaci

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šula, Tomáš
dc.contributor.author Zashkov, Filip
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:52Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:52Z
dc.date.issued 2021-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/47136
dc.description.abstract Hlavním cílem diplomové práce je prozkoumat a nastínit výzvy a příležitosti, které vznikají při využívání systémů umělé inteligence v oblasti marketingových komunikacích. Práce je složena ze tří částí: teoretické, praktické a projektové. Teoretická část předkládá na základě rešerše odborné literatury výchozí terminologii, která směřuje pozornost k problematice AI v marketingu. Součástí je rovněž prezentace interaktivního mediálního projektu v kontinuitě s daným druhem technologie. Praktická část se zabývá analytickými charakteristikami výzkumu. Pozornost je zde zacílena na vyhodnocení a interpretaci dat vycházejících z primárních i sekundárních zdrojů za účelem tvorby projektu marketingového plánu, jehož podstatou je zavedení nové interaktivní mediální služby s podporou technologií řečové AI. Návrh marketingového plánu, který byl vytvořen pro spuštění nové služby na trh, je představen v projektové části diplomové práce.
dc.format 163
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject AI cs
dc.subject marketing cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject interaktivní marketing cs
dc.subject marketingová strategie cs
dc.subject AI en
dc.subject marketing en
dc.subject communications en
dc.subject interactive marketing en
dc.subject marketing strategy en
dc.title Vliv Umělé Inteligence Na Média A Marketingovou Komunikaci
dc.title.alternative The Implications of Artificial Intelligence Over the Media and Marketing Communications
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Weberová, Dagmar
dc.date.accepted 2021-05-26
dc.description.abstract-translated Main goal of the thesis is to explore and outline the challenges and opportunities that arise by employing artificial intelligence systems in marketing communication activities. The thesis consists of three parts, the theoretical, the practical and the project part. Theoretical part of the thesis is about presenting findings of existing literature that covers the topic of AI in marketing, and to support the theoretical part, an interactive media project was created that is employing this kind of technology. The practical part deals with the analytical characteristics of research where data coming from primary and secondary sources is been evaluated and interpreted in order to back up the marketing plan that was set up for introducing a new interactive media service supported by speech AI technology to the market. This marketing plan that has been created for launching the service, is presented in the project part of this work.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 59354
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2021-04-16


Files in this item

Files Size Format View Description
zashkov_2021_dp.zip 3.342Mb application/zip View/Open None
zashkov_2021_op.pdf 167.7Kb PDF View/Open None
zashkov_2021_vp.docx 64.42Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account