Marketing v oblasti stravovacích služeb v době koronavirové pandemie

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketing v oblasti stravovacích služeb v době koronavirové pandemie

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dolínková, Olga
dc.contributor.author Utíkal, Adam
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:52Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:52Z
dc.date.issued 2021-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/47131
dc.description.abstract Tato práce se zabývá marketingovým mixem v pohostinství v době korona virové krize. Při této krizi došlo k uzavření restauračních zařízení a veškeré fungování se omezilo na výdejní pult a rozvoz. Tématem je bezprecedentní doba, která dovedla toto konzervativnímu odvětví k nutnosti transformace a naleznutí nových, funkčních, cest. Tato práce tyto změny zkoumá a hledá odpovídající řešení.
dc.format 90s. (169 344)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject gastronomie cs
dc.subject pohostinství cs
dc.subject koronavirus cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject krize cs
dc.subject gastronomy en
dc.subject hospitality en
dc.subject coronavirus en
dc.subject marketing mix en
dc.subject crisis en
dc.title Marketing v oblasti stravovacích služeb v době koronavirové pandemie
dc.title.alternative Marketing in the Field of Gastronomy During a Coronavirus Pandemic
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Harantová, Lenka
dc.date.accepted 2021-05-26
dc.description.abstract-translated This work deals with the marketing mix in the hospitality industry during the corona of the viral crisis. During this crisis, the restaurant facilities were closed and all operations were limited to the dispensing counter and delivery. The topic is an unprecedented time that has led this conservative industry to transform and find new, functional, ways. This work examines these changes and seeks appropriate solutions.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 59349
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2021-04-16


Files in this item

Files Size Format View Description
utíkal_2021_dp.zip 237.7Mb application/zip View/Open None
utíkal_2021_op.pdf 100.5Kb PDF View/Open None
utíkal_2021_vp.doc 151Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account