Komunikační kampaň CSR aktivit hudebních festivalů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační kampaň CSR aktivit hudebních festivalů

Show full item record

No preview available
Title: Komunikační kampaň CSR aktivit hudebních festivalů
Author: Mikolášová, Barbora
Advisor: Gartnerová, Eva
Abstract: Tato diplomová práce se věnuje tvorbě komunikační kampaně projektu Čistý festival jako jedné z možných CSR aktivit českých hudebních festivalů. Teoretická část vymezuje důležité pojmy z oblasti marketingové komunikace, se zaměřením na kulturní a sociální marketing, společenskou odpovědnost firem a komunikační kampaň. Rovněž jdou zde uvedeny cíle a výzkumné otázky práce. Teoretická část je tak východiskem pro zpracování praktické a projektové části práce. V praktické části jsou pomocí kvantitativního a kvalitativního výzkumu získána data, jež vedou k pochopení postojů vytyčené cílové skupiny a následnému zodpovězení výzkumných otázek. Na základě získaných dat je následně v projektové části navržena komunikační kampaň, zaměřena na zdokonalení současné komunikace Čistého festivalu směrem k cílové skupině. V této části je také navrženo rozšíření nabídky environmentálních aktivit pro hudebních festivaly.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47121
Date: 2021-01-29
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 59336


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
mikolášová_2021_dp.pdf 2.191Mb PDF View/Open None
mikolášová_2021_op.pdf 312.9Kb PDF View/Open None
mikolášová_2021_vp.pdf 49.91Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account