Spotřebitelské chování návštěvníků esportových akcí

DSpace Repository

Language: English čeština 

Spotřebitelské chování návštěvníků esportových akcí

Show simple item record

dc.contributor.advisor Gartnerová, Eva
dc.contributor.author Horňák, Marek
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:50Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:50Z
dc.date.issued 2021-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/47097
dc.description.abstract Tématem této diplomové práce je spotřebitelské chování návštěvníků esportových akcí. V teoretické části jsou vymezeny důležité pojmy k pochopení tohoto tématu. Praktická část zkoumá návštěvníky, sledující a fanoušky esportu v rámci dotazníkového šetření. Pohled hráčů na českou scénu a hraní obecně je zasazen do individuálních rozhovorů. Z poznatků v teoretické a praktické části je vytvořen projekt LOBBY - TOUCH THE FUTURE.
dc.format 97 s. 138 433 znaků
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject LOBBY cs
dc.subject esport cs
dc.subject spotřebitelské chování cs
dc.subject hraní her cs
dc.subject event cs
dc.subject spotřebitel cs
dc.subject LOBBY en
dc.subject eport en
dc.subject consumer behavior en
dc.subject gaming en
dc.subject event en
dc.subject consumer en
dc.title Spotřebitelské chování návštěvníků esportových akcí
dc.title.alternative Consumer behaviour within Esport Events
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Vysekalová, Jitka
dc.date.accepted 2021-05-26
dc.description.abstract-translated The topic of this diploma thesis is the consumer behavior of visitors to sports events. The theoretical part defines important concepts of this topic. The practical part examines visitors, watchers and fans of sports in a questionnaire survey. The view of players on the Czech scene and playing in general is embedded in individual conversations. The LOBBY - TOUCH THE FUTURE project is created from the knowledge in the theoretical and practical part.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 59307
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2021-04-16


Files in this item

Files Size Format View Description
horňák_2021_dp.pdf 2.749Mb PDF View/Open None
horňák_2021_op.doc 155Kb Unknown View/Open None
horňák_2021_vp.pdf 65.30Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account