Komunikační kampaň O2 Slovakia na podporu povědomí o listopadu 89
Show full item record
No preview available
Title:
|
Komunikační kampaň O2 Slovakia na podporu povědomí o listopadu 89 |
Author: |
Andršová, Mária
|
Advisor: |
Harantová, Lenka
|
Abstract:
|
Tato diplomová práce se zabývá corporate social responsibility a konkrétní komunikační kampaní od společnosti O2 Slovakia. Práce je rozdělena na tři části. Teoretická část se zabývá sociálním marketingem a reklamou, definováním generací mladých lidí od 15 do 26 let a jejich chováním v rámci marketingu i corporate social responsibility. Popisuje metodiku výzkumu, stanovuje výzkumné otázky a cíl. Praktická část představuje společnost O2 Slovakia a její nadaci Férová nadácia a aktivity projektu zabývajícím se 17. listopadem 1989. V praktické cásti jsou interpretovány výsledky z kvantitativního a kvalitativního výzkumu. Na základe techto výsledku je v projektové cásti navrhnuta konkrétní komunikacní kampan. Cílem této diplomové práce je navrhnutí komunikacní kampane, která zvýší povedomí o 17. listopadu u cílové skupiny a sekundárně zvýší povědomí o společnosti O2 jako férové společnosti, která vyznává hodnoty demokracie a svobody, které si 17. listopadem připomínáme. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/47087
|
Date:
|
2021-01-29 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
59295
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account