Komunikační kampaň O2 Slovakia na podporu povědomí o listopadu 89

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační kampaň O2 Slovakia na podporu povědomí o listopadu 89

Show full item record

No preview available
Title: Komunikační kampaň O2 Slovakia na podporu povědomí o listopadu 89
Author: Andršová, Mária
Advisor: Harantová, Lenka
Abstract: Tato diplomová práce se zabývá corporate social responsibility a konkrétní komunikační kampaní od společnosti O2 Slovakia. Práce je rozdělena na tři části. Teoretická část se zabývá sociálním marketingem a reklamou, definováním generací mladých lidí od 15 do 26 let a jejich chováním v rámci marketingu i corporate social responsibility. Popisuje metodiku výzkumu, stanovuje výzkumné otázky a cíl. Praktická část představuje společnost O2 Slovakia a její nadaci Férová nadácia a aktivity projektu zabývajícím se 17. listopadem 1989. V praktické cásti jsou interpretovány výsledky z kvantitativního a kvalitativního výzkumu. Na základe techto výsledku je v projektové cásti navrhnuta konkrétní komunikacní kampan. Cílem této diplomové práce je navrhnutí komunikacní kampane, která zvýší povedomí o 17. listopadu u cílové skupiny a sekundárně zvýší povědomí o společnosti O2 jako férové společnosti, která vyznává hodnoty demokracie a svobody, které si 17. listopadem připomínáme.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47087
Date: 2021-01-29
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 59295


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
andršová_2021_dp.pdf 3.025Mb PDF View/Open None
andršová_2021_op.pdf 239.7Kb PDF View/Open None
andršová_2021_vp.doc 134.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account