Vývoj product placementu v české a slovenské kinematografii v letech 2000-2019

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vývoj product placementu v české a slovenské kinematografii v letech 2000-2019

Show full item record

No preview available
Title: Vývoj product placementu v české a slovenské kinematografii v letech 2000-2019
Author: Švejdová, Nikola
Advisor: Káčerková, Eliška
Abstract: Tato práce se zabývá způsoby používání product placementu v českých a slovenských filmech promítaných v kinech v letech 2000-2019. Jako metoda výzkumu byla vybrána obsahová analýza jednotlivých filmů, na jejímž základě byla umístění značek posouzena dle několika vybraných kritérií. Jako vzorek bylo vybráno dvanáct filmů a časové období rozděleno na dvě dekády (2000-2009 a 2010-2019). Každé tři filmy pak reprezentují konkrétní dekádu a zemi. Tato časová období jsou mezi sebou porovnána a jsou identifikovány změny ve způsobech používání product placementu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47081
Date: 2021-01-29
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 59289


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
švejdová_2021_dp.pdf 2.355Mb PDF View/Open None
švejdová_2021_op.doc 156Kb Unknown View/Open None
švejdová_2021_vp.pdf 144.2Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account