Analýza metod marketingové komunikace vybrané firmy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza metod marketingové komunikace vybrané firmy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Perutka, Radim
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:49Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:49Z
dc.date.issued 2021-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/47069
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá analýzou a návrhy online marketingové komunikace vybrané společnosti. Teoretická část je zaměřena na vymezení základních pojmů z oblasti marketingu a podrobnějších pojmů online marketingu. Praktická část je věnována analyzování společnosti, přesněji jak přímo zákazníci reagují na online prostředí firmy. V analytické části budou mé konkrétní analýzy popsány na základě odpovědí z dotazníkového šetření. Na konci práce navrhnu konkrétní výstupy pro další fungování společnosti v online prostředí.
dc.format 73 s. (85 300 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketing cs
dc.subject online marketing cs
dc.subject social media marketing cs
dc.subject e-mail marketing cs
dc.subject Marketing en
dc.subject Online Marketing en
dc.subject Social Media Marketing en
dc.subject E-mail Marketing en
dc.title Analýza metod marketingové komunikace vybrané firmy
dc.title.alternative The Analysis of Marketing Communication Methods of a Selected Company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Šviráková, Eva
dc.date.accepted 2021-05-24
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with the analysis and further suggestions on online communicati-on of chosen company. The theoretical part of the work is focused on definitions of basic concepts of marketing and closer concepts and ideas of online marketing. The Practical part is focused on analyzing the functioning of the company inside the online environment. In my analalytical part, there will be described my concrete analysis based of my questionnaire survey. At the end of my work, I will propose my final suggestions and outputs for further and more preferable online presence of the company.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 59277
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2021-04-23


Files in this item

Files Size Format View Description
perutka_2021_dp.pdf 2.569Mb PDF View/Open None
perutka_2021_op.doc 158Kb Unknown View/Open None
perutka_2021_vp.doc 136Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account