Spotřebitelské chování zákaznic v segmentu kosmetických produktů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Spotřebitelské chování zákaznic v segmentu kosmetických produktů

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kocourek, Josef
dc.contributor.author Kudláčková, Anna
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:49Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:49Z
dc.date.issued 2021-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/47059
dc.description.abstract Tato bakalářská práce zkoumá postoj spotřebitelů ke kosmetice netestované na zvířatech a jeho vliv na nákupní chování. Blíže je zaměřená na kosmetickou značku Lush a působení jejích společensky odpovědných zásad na zákaznice. Teoretická část práce vymezuje pojmy související s netestovanou kosmetikou a se spotřebitelským chováním. Praktická část je složena ze dvou výzkumných šetření. Prvním je kvalitativní výzkum realizovaný prostřednictvím individuálních rozhovorů, který je zaměřený obecně na kosmetiku netestovanou na zvířatech. Druhá část představuje kvantitativní šetření formou online dotazníku, tato analýza je zaměřená přímo na značku Lush. V závěru práce jsou zodpovězeny výzkumné otázky a z výsledků výzkumného šetření vyvozena doporučení.
dc.format 67 s. (107 761 znaků).
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject kosmetický trh cs
dc.subject testy na zvířatech cs
dc.subject spotřebitelské chování cs
dc.subject značka Lush cs
dc.subject udržitelnost cs
dc.subject společenská odpovědnost firem cs
dc.subject cosmetics market en
dc.subject animal testing en
dc.subject consumer behaviour en
dc.subject Lush brand en
dc.subject sustainability en
dc.subject corporate social responsibility en
dc.title Spotřebitelské chování zákaznic v segmentu kosmetických produktů
dc.title.alternative Consumer Behaviour towards Cosmetic Products
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Rygl, Tomáš
dc.date.accepted 2021-05-24
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with the attitude of consumers to untested cosmetics and its impact on shopping behaviour in the field of cosmetic products. It focuses on the cosmetic brand Lush and impact of its socially responsible policies on customers. The theoretical part defines the concepts related to the untested cosmetics and consumer behaviour. The practical part consists of two research surveys. The first is qualitative research carried out through individual interviews, which is generally focused on cosmetics not tested on animals. The second part presents a quantitative survey in the form of online questionnaire, this analysis is focused directly on the Lush brand. At the end of the thesis, research questions are answered and recommendations are derived on the basis of a research survey.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 59266
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2021-04-23


Files in this item

Files Size Format View Description
kudláčková_2021_dp.pdf 1009.Kb PDF View/Open None
kudláčková_2021_op.pdf 152.4Kb PDF View/Open None
kudláčková_2021_vp.doc 168Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account