Preference značky tenisek v rámci nákupního rozhodování u generace Y a Z

DSpace Repository

Language: English čeština 

Preference značky tenisek v rámci nákupního rozhodování u generace Y a Z

Show full item record

No preview available
Title: Preference značky tenisek v rámci nákupního rozhodování u generace Y a Z
Author: Cahlíková, Kristýna
Advisor: Kocourek, Josef
Abstract: Tato bakalářská práce pojednává o nákupním rozhodování při koupi tenisek u generací Y a Z a navzájem je porovnává. Zároveň vysvětluje důvody preference konkrétních značek a motivaci pro jejich koupi. Práce se skládá z teoretické a praktické části. V teoretické části je definována základní terminologie konkrétních dvou generací. Dále nákupní chování a měnící se kultura kolem tenisek. Praktická část zkoumá, která generace preferuje kterou značku a proč a to za pomoci kvalitativního i kvantitativního výzkumu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47035
Date: 2021-01-29
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 59238


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
cahlíková_2021_dp.pdf 1.991Mb PDF View/Open None
cahlíková_2021_op.doc 165.5Kb Unknown View/Open None
cahlíková_2021_vp.doc 243.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account