Preference značky tenisek v rámci nákupního rozhodování u generace Y a Z
Show full item record
No preview available
Title:
|
Preference značky tenisek v rámci nákupního rozhodování u generace Y a Z |
Author: |
Cahlíková, Kristýna
|
Advisor: |
Kocourek, Josef
|
Abstract:
|
Tato bakalářská práce pojednává o nákupním rozhodování při koupi tenisek u generací Y a Z a navzájem je porovnává. Zároveň vysvětluje důvody preference konkrétních značek a motivaci pro jejich koupi. Práce se skládá z teoretické a praktické části. V teoretické části je definována základní terminologie konkrétních dvou generací. Dále nákupní chování a měnící se kultura kolem tenisek. Praktická část zkoumá, která generace preferuje kterou značku a proč a to za pomoci kvalitativního i kvantitativního výzkumu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/47035
|
Date:
|
2021-01-29 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
59238
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account