Jak občané vnímají krizovou komunikaci vlády ČR během koronavirové pandemie

DSpace Repository

Language: English čeština 

Jak občané vnímají krizovou komunikaci vlády ČR během koronavirové pandemie

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dolínková, Olga
dc.contributor.author Neček, Martin
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:47Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:47Z
dc.date.issued 2021-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/47022
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá pohledem občanů na krizovou komunikaci vlády ČR během koronavirové pandemie. V teoretické části popisuje krizové situace, význam krizové komunikace, její prostředky a způsoby. Vysvětluje, jak budovat vztahy s médii, jak se připravit na krizi a jak v krizi komunikovat, a podává náhled do oblasti marketingového výzkumu. Praktická část analyzuje výsledky marketingového výzkumu, který byl proveden pomocí dotazníkového šetření.
dc.format 70 s. (86 212)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject krize cs
dc.subject krizová komunikace cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject vláda ČR cs
dc.subject pandemie cs
dc.subject koronavirus cs
dc.subject crisis en
dc.subject crisis communication en
dc.subject questionnaire en
dc.subject the Goverment of the Czech Republic en
dc.subject pandemic en
dc.subject coronavirus en
dc.title Jak občané vnímají krizovou komunikaci vlády ČR během koronavirové pandemie
dc.title.alternative How Citizens Perceive the Crisis Communication of the Czech Government during a Coronavirus Pandemic
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Řepka, Vladimír
dc.date.accepted 2021-05-25
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with citizen view on crisis communication of the Government of the Czech Republic during a coronavirus pandemic. The theoretical part describes crisis situations, meaning of crisis communication as well as its means and methods. It explains not only how to build relationships with media and how to prepare for a crisis but also how to communicate in a crisis, and provides insight into a marketing research. The practical of bachelor thesis part analyzes the results of the marketing research, which was executed by a questionnaire survey.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 59221
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2021-04-23


Files in this item

Files Size Format View Description
neček_2021_dp.pdf 1.813Mb PDF View/Open None
neček_2021_op.doc 157Kb Unknown View/Open None
neček_2021_vp.doc 152Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account