Profil publika Svatováclavského hudebního festivalu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Profil publika Svatováclavského hudebního festivalu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Gartnerová, Eva
dc.contributor.author Kaletová, Lucie
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:47Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:47Z
dc.date.issued 2021-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/47013
dc.description.abstract Tématem bakalářské práce je zjistit, jaký je profil návštěvníků Svatováclavského hudebního festivalu. Teoretická část vymezuje základní pojmy marketingu kultury, hudebních festivalů, publika, STP marketingu a marketingových komunikací. Cílem praktické části je zodpovědět položené výzkumné otázky. Vzhledem k charakteru výzkum byla zvolena kvantitativní výzkumná metoda, konkrétně dotazníkové šetření. Aby byl pohled na zkoumanou problematiku co možná nejširší, dotazníkové šetření doplňuje kvalitativní rozhovor s ředitelem festivalu a poznatky získané pozorováním. V závěru práce je možné konstatovat - festival má své stálé publikum, ve kterém převažují klasičtí konzumenti kultury, pro něž je při výběru kulturní akce rozhodující umělecký zážitek.
dc.format 73 s. (91 063 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing kultury cs
dc.subject hudební festival cs
dc.subject publikum cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject STP marketing cs
dc.subject Svatováclavský hudební festival cs
dc.subject dotazníkové šetření cs
dc.subject hloubkový rozhovor cs
dc.subject SWOT cs
dc.subject arts marketing en
dc.subject music festival en
dc.subject audience en
dc.subject marketing communication en
dc.subject STP marketing en
dc.subject St. Wenceslas Music Festival en
dc.subject questionnaire survey en
dc.subject in-depth interview en
dc.subject SWOT en
dc.title Profil publika Svatováclavského hudebního festivalu
dc.title.alternative The Profile of the Audience of the St. Wenceslas Music Festival
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Göttlichová, Marcela
dc.date.accepted 2021-05-25
dc.description.abstract-translated The submitted bachelor's thesis is focused on finding out what the profile of visitors of St. Wenceslas Music Festival is. The theoretical part defines the basic concepts of arts marketing, music festival, audience, STP marketing and marketing communications. The goal of the theoretical part is to answer the research questions. Due to the nature of the research, a quantitative research method was chosen, specifically a questionnaire survey. In order to make the perspective of the researched issue as broad as possible, the questionnaire survey is enriched by qualitative interview with the festival director and the findings obtained by observation. At the end of the work, it is possible to state-the festival has its regular audience, in which classical consumers of culture.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 59211
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2021-04-23


Files in this item

Files Size Format View Description
kaletová_2021_dp.pdf 86.29Kb PDF View/Open None
kaletová_2021_op.doc 155.5Kb Unknown View/Open None
kaletová_2021_vp.pdf 47.05Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account