Sebeprezentace v grafickém designu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Sebeprezentace v grafickém designu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dosoudilová, Jana
dc.contributor.author Stuchlík, Libor
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:46Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:46Z
dc.date.issued 2020-11-02
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/46987
dc.description.abstract Ve své diplomové práci se věnuji tématům, která souvisí se sebeprezentací grafického designéra. V první kapitole se věnuji kreativitě, pojmu jako takovému, ale i vlastnímu pohledu na toto téma. V další kapitole zodpovídám základní otázky, které by si měl každý grafický designér na své studijní a především pracovní cestě klást. Ve třetí kapitole nahlížím na problematiku vytváření vlastního brandu. V poslední kapitole nahlížím na aktuální témata s přesahem do budoucnosti nejen grafického designu. Praktická část je zaměřena na tvorbu vizuální identity mobilní kavárny s přesahem do tvorby a prezentace vlastních produktů.
dc.format 92
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject designer cs
dc.subject osobní brand cs
dc.subject kreativita cs
dc.subject budoucnost designu cs
dc.subject vizuální styl cs
dc.subject designer en
dc.subject personal branding en
dc.subject creativity en
dc.subject future of design en
dc.subject visual identity en
dc.title Sebeprezentace v grafickém designu
dc.title.alternative Self-presentation in Graphic Design
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Wolf, Dušan
dc.date.accepted 2021-06-09
dc.description.abstract-translated In my diploma thesis I deal with topics that are related to the self-presentation of a graphic designer. In the first chapter I deal with creativity, the concept as such, but also my own view of this topic. In the next chapter, I answer the basic questions that every graphic designer should ask himself during his study and practice. In the third chapter I look at the issue of creating personal brand. In the last chapter I look at current topics with an overlap into the future not only of graphic design. The practical part is focused on the creation of the visual identity of a mobile cafe with an overlap into the creation and presentation of their own products.
dc.description.department Ateliér Grafický design
dc.thesis.degree-discipline Multimédia a design - Grafický design cs
dc.thesis.degree-discipline Multimedia and Design - Graphic Design en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name MgA.
dc.thesis.degree-program Výtvarná umění cs
dc.thesis.degree-program Visual Arts en
dc.identifier.stag 59178
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2021-05-21


Files in this item

Files Size Format View Description
stuchlík_2021_dp.pdf 16.84Mb PDF View/Open None
stuchlík_2021_op.pdf 160.4Kb PDF View/Open None
stuchlík_2021_vp.pdf 192.9Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account