Vizuální identita fiktivní firmy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vizuální identita fiktivní firmy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dosoudilová, Jana
dc.contributor.author Kunzová, Barbora
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:46Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:46Z
dc.date.issued 2020-11-02
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/46979
dc.description.abstract V teoretické části své bakalářské práce jsem se zaměřila na analýzu grafického designu v módním průmyslu na naší scéně. V první kapitole popisuji základní pojmy, na které v mojí teoretické části narážím, jako vysvětlení toho, co je grafický design, jakou roli hraje v marketingu, jeho uplatnění v módním průmyslu a jak to s ním teď vypadá v České republice. V následující kapitole se zabývám tím, jak by měla správně vypadat vizuální identita módních značek. V třetí kapitole jsem se věnovala merchandisingu, od jeho historie až po současnost a jeho kladné i záporné příklady na české scéně. V poslední kapitole rozebírám jednotlivé vizuální identity firem a značek u nás. V praktické části bakalářské práce představím svou vlastní autorskou firmu, zaměřující se na výrobu sportovních podprsenek a její celkovou vizuální identitu.
dc.format 58 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject vizuální identita cs
dc.subject móda cs
dc.subject merchandising cs
dc.subject merch cs
dc.subject grafický design cs
dc.subject grafika cs
dc.subject logotyp cs
dc.subject módní značka cs
dc.subject obalový design cs
dc.subject visual identity en
dc.subject fashion en
dc.subject merchandising en
dc.subject merch en
dc.subject graphic design en
dc.subject graphics en
dc.subject logotype en
dc.subject fashion brand en
dc.subject packaging design en
dc.title Vizuální identita fiktivní firmy
dc.title.alternative Visual Identity of Fictive Company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Náhliková, Jana
dc.date.accepted 2021-06-08
dc.description.abstract-translated In the theoretical part of my bachelor's thesis, I focused on the analysis of graphic design in the fashion industry on our stage. In the first chapter, I describe the basic concepts that I come across in my theoretical part as an explanation of what graphic design is, what role it plays in marketing, its application in the fashion industry and what it looks like now in the Czech Republic. In the following chapter, I deal with what the visual identity of fashion brands should look like. In the third chapter, I focused on merchandising, from its history to the present and its positive and negative examples on the Czech scene. The last chapter I already discuss individual visual identities of companies and brands in our country. In the practical part of the bachelor's thesis, I will present my own author company, focusing on the production of sports bras and its overall visual identity.
dc.description.department Ateliér Grafický design
dc.thesis.degree-discipline Multimédia a design - Grafický design cs
dc.thesis.degree-discipline Multimedia and Design - Graphic Design en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name BcA.
dc.thesis.degree-program Výtvarná umění cs
dc.thesis.degree-program Visual Arts en
dc.identifier.stag 59166
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2021-05-21


Files in this item

Files Size Format View Description
kunzová_2021_dp.pdf 3.180Mb PDF View/Open None
kunzová_2021_op.pdf 153.7Kb PDF View/Open None
kunzová_2021_vp.pdf 187.3Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account