Vývoj MK politických stran na internetu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vývoj MK politických stran na internetu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Zelinský, Miroslav
dc.contributor.author Hyroš, Martin
dc.date.accessioned 2010-07-16T02:19:02Z
dc.date.available 2012-05-15T22:19:15Z
dc.date.issued 2007-05-09
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/4689
dc.description.abstract Tato práce pojednává o marketingové komunikaci (dále jen MK) politických stran na internetu. Mapuje období od vzniku internetu, důraz klade na MK při volbách do parlamentu České republiky v roce 2002, 2006, při senátních a komunálních volbách v roce 2006. Obsahem práce je také projekt "Pravá cesta" - vytvoření a otestování MK fiktivní politické strany před volbami do parlamentu v roce 2006 a následná analýza získaných marketingových dat. cs
dc.format 70 s. cs
dc.format.extent 4415145 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 09.05.2012
dc.subject Marketingová komunikace cs
dc.subject politické strany cs
dc.subject internet cs
dc.subject virový marketing cs
dc.subject cross marketing cs
dc.subject Marketing communication en
dc.subject political party en
dc.subject internet en
dc.subject viral marketing en
dc.subject cross-marketing en
dc.title Vývoj MK politických stran na internetu cs
dc.title.alternative Progress marketing communication of political parties carried through internet. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Bačuvčík, Radim
dc.date.accepted 2007-05-31
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis concerns about marketing communication (MC) of political parties carried through internet. The thesis depicts the period from inception of internet. It lays stress on MC by parliament elections in Czech Republic in 2002, 2006, and by senate and communal elections in 2006. The thesis includes also the project "True way" - MC creation and testing of virtual political party before the parliament elections in 2006. It includes subsequent analysis of acquired data too. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 4854
dc.date.assigned 2007-01-15
utb.result.grade D


Files in this item

Files Size Format View
hyroš_2007_bp.pdfBlocked 4.210Mb PDF View/Open
hyroš_2007_vp.doc 54.5Kb Microsoft Word View/Open
hyroš_2007_op.doc 55.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account