Projekt zlepšení marketingového mixu chemického výrobního družstva Důbrava

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zlepšení marketingového mixu chemického výrobního družstva Důbrava

Show simple item record

dc.contributor.advisor Machů, Zbyněk
dc.contributor.author Šudrlová, Alena
dc.date.accessioned 2010-07-16T02:18:24Z
dc.date.available 2010-07-16T02:18:24Z
dc.date.issued 2006-12-08
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/4688
dc.description.abstract V mé bakalářské práci se budu zabývat marketingovým mixem podniku Důbrava, chemické výrobní družstvo. V teoretické části se seznámíme se všemi nástroji marketingového mixu i SWOT analýzou, která bude použita při návrzích zlepšení každého prvku marketingového mixu. Základem analytické části jsou analýzy nástrojů mixu, následuje hodnocení současného stavu a návrhy na možná zlepšení marketingových aktivit v podniku. Na vědomí budu brát i očekávání a finanční dopady. cs
dc.format 63 s., 16 s. příloh cs
dc.format.extent 33689420 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Marketingový mix cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject výrobek cs
dc.subject cena cs
dc.subject distribuce cs
dc.subject propagace cs
dc.subject Marketing mix en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject product en
dc.subject price en
dc.subject place en
dc.subject promotion en
dc.title Projekt zlepšení marketingového mixu chemického výrobního družstva Důbrava cs
dc.title.alternative The improvement project of the marketing mix in the Důbrava a cooperative chemical producer en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee
dc.date.accepted 2007-01-23
dc.description.abstract-translated The topic of this Bachelor thesis is marketing mix implemented in the Důbrava company, cooperative chemical producer. The theoretical part clarifies the tools of the marketing mix and the principles of the SWOT analysis that will be applied in the proposals of the improvement of every element of the marketing mix in the Důbrava company. The basis of the analytical part represents the analysis of the tools of the marketing mix implemented in the Důbrava company and the evaluation of the present state and the proposals of the possible improvement implementation of the marketing activities of the company. There will be also the expectations for the company and financial impact taken into consideration. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 4753
dc.date.assigned 2006-10-06
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
šudrlová_2007_bp.pdfBlocked 32.12Mb PDF View/Open
šudrlová_2007_vp.doc 56.5Kb Microsoft Word View/Open
šudrlová_2007_op.doc 54.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account