Analýza personálního marketingu ve vybrané společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza personálního marketingu ve vybrané společnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Barreto, Erika
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:39Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:39Z
dc.date.issued 2021-01-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/46807
dc.description.abstract Tato práce si klade za cíl analyzovat aktuální stav personálního marketingu ve vybrané společnosti, a to zejména v oblasti získávání, výběru a udržení zaměstnanců. V teoretické části jsou popsány obecně platné metody interního a externího personálního marketingu včetně rozvíjejícího se využívání sociálních sítí pro získání nových zaměstnanců. Praktická část pak navazuje analýzou konkrétního stavu ve vybrané organizaci. Závěrem jsou shrnuty poznatky a navrhnuta doporučení pro zlepšení personálního marketingu.
dc.format 67 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject personální marketing cs
dc.subject personalistika cs
dc.subject marketing cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject zaměstnanci cs
dc.subject personnel marketing en
dc.subject human resources en
dc.subject marketing en
dc.subject social networks en
dc.subject employees en
dc.title Analýza personálního marketingu ve vybrané společnosti
dc.title.alternative Personal Marketing Analysis for the Selected Company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Hábrová, Denisa
dc.date.accepted 2021-06-28
dc.description.abstract-translated This work aims to analyze current situation of personnel marketing in a selected company especially of recruitment, selection and retention of employees. The theoretical part describes the generally valid methods of internal and external personnel marketing including the evolving use of social networks to gain new employees. The practical part is followed analyze the specific situation in selected organization. The conclusion summarizes the findings and recommendations are proposed to improve the current situation.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 58856
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2021-06-11


Files in this item

Files Size Format View Description
barreto_2021_dp.pdf 3.125Mb PDF View/Open None
barreto_2021_op.pdf 457.5Kb PDF View/Open None
barreto_2021_vp.docx 31.02Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account