Analýza systému řízení kvality ve vybrané společnosti
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Juřičková, Eva
|
|
dc.contributor.author |
Macečková, Klára
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T07:17:37Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T07:17:37Z |
|
dc.date.issued |
2021-01-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/46769
|
|
dc.description.abstract |
Obsahem bakalářské práce je systém řízení kvality ve vybrané společnosti, která se zabývá výrobou plastových komponent nejenom pro automobilový průmysl. Bakalářská práce je zaměřena na definici kvality a podle jakých norem by měla být kvalita řízena. Nástroje řízení kvality nám určují, jak kvalitu řídit, aby mohla společnost dosáhnout nejlepších výsledků vedoucích k uspokojení zákazníka. Praktická část je volně napojena na teoretickou a je zde představena společnost ve které byla provedena analýza systému řízení kvality. Analýza je blíže zaměřena na oddělení kvality, kde byly sledovány a popsány jednotlivé procesy. Závěrem práce je navrhnuto doporučení pro řešení, které by mělo vést ke zlepšení interních procesů, při co nejmenší chybové a časové náročnosti. |
|
dc.format |
77 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Kvalita
|
cs |
dc.subject |
Nástroje kvality
|
cs |
dc.subject |
analýza
|
cs |
dc.subject |
Quality
|
en |
dc.subject |
Quality tools
|
en |
dc.subject |
Analysis
|
en |
dc.title |
Analýza systému řízení kvality ve vybrané společnosti |
|
dc.title.alternative |
Analysis of Quality Management System in the Selected Company |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pivnička, Michal |
|
dc.date.accepted |
2021-06-29 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis deals with the system of the quality management in the company that undertakes in the area of the plastic components not only for the automotive industry. Bachelor thesis focuses on the definition of the quality itself as well as the standards based on which the quality should be managed. The quality instruments support us while defining how to manage the quality with approach to reach the best possible results of the company and satisfy the customers requirements. The practice is freely connected with the theoretical part of the thesis and introduces a real company, where the analyses of the quality management system was provided. Analysis focuses on the quality department - there the processes were observed and described. By the closure of the thesis the requirement of possible improvement is suggested to reach improved internal processes while investing less time and avoid huge error rate. |
|
dc.description.department |
Ústav průmyslového inženýrství a informačních systémů |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Řízení výroby a kvality |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Systémové inženýrství a informatika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
System Engineering and Informatics |
en |
dc.identifier.stag |
58782
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2021-06-10 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account