Analýza systému řízení kvality ve vybrané společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza systému řízení kvality ve vybrané společnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juřičková, Eva
dc.contributor.author Macečková, Klára
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:37Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:37Z
dc.date.issued 2021-01-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/46769
dc.description.abstract Obsahem bakalářské práce je systém řízení kvality ve vybrané společnosti, která se zabývá výrobou plastových komponent nejenom pro automobilový průmysl. Bakalářská práce je zaměřena na definici kvality a podle jakých norem by měla být kvalita řízena. Nástroje řízení kvality nám určují, jak kvalitu řídit, aby mohla společnost dosáhnout nejlepších výsledků vedoucích k uspokojení zákazníka. Praktická část je volně napojena na teoretickou a je zde představena společnost ve které byla provedena analýza systému řízení kvality. Analýza je blíže zaměřena na oddělení kvality, kde byly sledovány a popsány jednotlivé procesy. Závěrem práce je navrhnuto doporučení pro řešení, které by mělo vést ke zlepšení interních procesů, při co nejmenší chybové a časové náročnosti.
dc.format 77 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Kvalita cs
dc.subject Nástroje kvality cs
dc.subject analýza cs
dc.subject Quality en
dc.subject Quality tools en
dc.subject Analysis en
dc.title Analýza systému řízení kvality ve vybrané společnosti
dc.title.alternative Analysis of Quality Management System in the Selected Company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Pivnička, Michal
dc.date.accepted 2021-06-29
dc.description.abstract-translated The thesis deals with the system of the quality management in the company that undertakes in the area of the plastic components not only for the automotive industry. Bachelor thesis focuses on the definition of the quality itself as well as the standards based on which the quality should be managed. The quality instruments support us while defining how to manage the quality with approach to reach the best possible results of the company and satisfy the customers requirements. The practice is freely connected with the theoretical part of the thesis and introduces a real company, where the analyses of the quality management system was provided. Analysis focuses on the quality department - there the processes were observed and described. By the closure of the thesis the requirement of possible improvement is suggested to reach improved internal processes while investing less time and avoid huge error rate.
dc.description.department Ústav průmyslového inženýrství a informačních systémů
dc.thesis.degree-discipline Řízení výroby a kvality cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Systémové inženýrství a informatika cs
dc.thesis.degree-program System Engineering and Informatics en
dc.identifier.stag 58782
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2021-06-10


Files in this item

Files Size Format View Description
macečková_2021_dp.pdf 2.631Mb PDF View/Open None
macečková_2021_op.docx 32.08Kb Unknown View/Open None
macečková_2021_vp.pdf 200.1Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account